Köszönöm!

Sziasztok!
Nagyon szépen szeretném megköszönni a 200 oldalmegtekintést!!! Csodálatosak vagytok, nekem ez egy hatalmas szám! (Ezt Dorina nagyon jól tudja, hisz már a 78.-nál ott ugráltam mellette, hogy: "78!! El tudod hinni? Tudod nekem ez mekkora szám?!?!?! Úristen!! Már 79!!!!!" Szóval, azóta sem tudom, hogy bírja idegekkel :D)
Legfőképpen hálás vagyok Anyukámnak, aki legelsőként a történetem első részét és megengedte, hogy megcsináljam a blogot! Horváth Dorinának, az osztálytársamnak és egyben padtársamnak, aki addig nem volt hajlandó leszállni rólam, amíg rá nem vett, hogy blogot indítsak! Szecsődi Ramónának, még egy kedves osztálytársnőmnek, aki első kézből olvassa a részeket és bíztat, hogy folytassam! És Szabó Leilának is köszönöm, hogy kommentel és nagyon örülök, hogy tetszik neki a történetem! :)
Szóval, tényleg elképzelhetetlenül hálás vagyok nektek! Nagyon remélem, hogy még sokáig olvastok, mert Hajnalékra elképzelhetetlenül nagy kalandok várnak, melyeknek csak a képzelet szabhat határt! ;)
További sárkányos szép álmokat! Sziasztok!

Megjegyzések

  1. Azt a ...én is röhögtem végig.. :D és... még bírom.. még bírom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bírd csak, bírd csak! Azt képzeld el, mit csinálok, ha netán meglesz az 500!! (majd 1000 év múlva) :D ;)

      Törlés
    2. Atya úr Isten..........nekem már 405 megtekintés :D xDD ..............Pénteken letámadlak úgy készülj!! :DD

      Törlés
    3. Páncél fel! Macska a kézbe! Másik kézbe Cuki Fogatlanos kép! Csatára készülj! :D

      Törlés
    4. Nekem 77. Átmehetek visítozni? 😂

      Törlés
    5. Apunál vagyok, Ancsa :D Majd holnap :D

      Törlés
  2. Enciii... elsősorban gratula, másodsorban mikor rakod fel az új részt??? Már jelentkeztek az "elvonási tünetek". Asszem elkaptam a " nem hiszem el hogy még nem küldött(v. rakott fel) új részt és nem olvashatom tovább ezt az izgi történetet" szindrómát!!!!! :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Rami! :) A gyógyszer hétvégén érkezik, de ha nagyon szükséges, elküldhetem azt, ami eddig megvan :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14. Melódia

11. Az első képzés

29. Angolna-trükk