Köszönetnyilvánítás + meglepik :)

Sziasztok! :)

Elérkeztünk ehhez a naphoz is. Az évad lezárult, s ezzel együtt életem egyik nagy fejezetének utolsó mondatának végére is pontot tettem. Egyik szemem sír, a másik nevet. Tényleg eljutottam idáig? Pont én, aki általában fel szokta adni nem sokkal a vége előtt? Az én formám ilyen, de remélem, hogy ez most változik.
Amikor ezt a cikket írom (2016. 11. 03. 13:11), az összes oldalmegtekintés 8927, 11 rendszeres olvasóm van "bejelentve", 41 bejegyzés van a blogon és 289 komment érkezett. És ezért mérhetetlenül hálás vagyok! El sem tudjátok képzelni, hogy mennyire!
Sokat változtam az elmúlt másfél évben. Ez köszönhető részben azoknak, akiket időközben megismertem.
Kledirn, Trixi, Flake, Skira, nektek hatalmas hálával tartozom! Nem csak a kommentesők miatt! Bennetek olyan barátokra leltem, akiket illik megbecsülni, mert kevés van belőlük a világon! Ha ti nem nógatnátok azzal, hogy ne sorozatozzak, hanem írjam az új részeket, akkor a blog nem tartana itt. Veletek beszélgetni kész csoda! Örülök, hogy a barátaimnak mondhatlak titeket! Remélem, hogy még sok-sok évig fogunk beszélgetni, mert valakinek meg kell hallgatnia és segítenie kell sírokat ásni, különben megőrülök! :)
Köszönettel tartozom Anyukámnak, aki folyamatosan figyeli a blogot, olvassa és véleményezi a részeket, akkor is, ha nem ért hozzá annyira, mint egy fan. Köszönöm, hogy megengedte, hogy elindítsam ezt a blogot. Ha nem tette volna, a történet a gépemen várakozna és max. három fejezet lenne készen.
Köszönöm szépen Horváth Dorinának, egykori osztálytársnőmnek és padtársamnak, aki addig nem volt hajlandó leszállni rólam, amíg meg nem osztottam a történetem Veletek, és hősiesen végighallgatta a kezdeti sikítozásaimat, mikor észrevettem, hogy 78 oldalmegtekintőm van.
Hatalmas köszönettel tartozom (meg egy csokival, hajtsd be rajtam!) az én Béta olvasómnak, aki végig velem volt, átolvasta a részeket helyesírási- és stilisztikai hibák után kutatva, majd a végén teljesen őszintén véleményezte őket, és azt is a szemembe mondta, ha valami nem volt ínyére. Ízlések és pofonok, de maradjunk annyiban: Hajnal és Damian nem véletlenül vesztek össze ;)
Legnagyobb hála mégis azoknak jár, akik olvassák a blogot, és bár nem kommentelnek, a számok jelzik, hogy itt jártak. És nekem elég a tudat, hogy vagytok, hogy olvastok és tetszik (remélem).
A történet rengeteg változáson ment át. Ha valaki egy éve azt mondja nekem, hogy majdnem 9000 megtekintéssel zárom le az első évadot, méghozzá ÍGY, ahogy olvashattátok, képen röhögtem volna, a nyakába aggattam volna egy táblácskát "BOLOND" felirattal és kihajítottam volna a hetedikről azzal a felkiáltással: "És repülni tudsz-e?"
Most, hogy az érzelmes sorok végére értünk és szívből gratulálok mindenkinek, aki végigolvasta, térjünk rá a meglepetésekre! :)

Először is, egy kedves kis teszttel érkeztem, amit ITT tekinthettek meg :)

Másodszor pedig egy kis játékkal jöttem. Bizonyára sokan ismerik a "kérdezz-felelek" nevű játékot. Sok blogon láttam és hát... én is kedvet kaptam hozzá. A lényege az, hogy tegyetek fel bármilyen kérdést nekem, vagy épp a szereplőknek és "mi" válaszolunk rá! A kérdések jöhetnek kommentbe, Hangouts-on, Facebook-on, vagy e-mailben! :) Egy kérésem lenne: írjátok mellé, hogy név szerint említhetlek-e benneteket, és ha igen, milyen formában! :) A kérdéseket mához egy hétig (vagyis 11. 10-ig) lehet beküldeni! :)

Szeretnék mindenkit megnyugtatni: Hajnalpír kalandjainak ezzel nincs vége. Az izgalom még csak most jön! (legalábbis szerintem...) De előtte egy két-három hetes szünet következik, hogy összeszedhessem a gondolataimat. Remélem megértitek! :)

Még egyszer NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM MINDENKINEK! Csodásak vagytok!

A viszontolvasásra!
Bársony Enikő

Megjegyzések

  1. Úristen!!!! Teljesen elérzékenyültem ��. Most sírok... az életem üres lesz nélküled...mármint a részek nélkül. Most leírjam mit gondolok? Leírom. 1. Maradj ilyen fanatikus, mert ha nem tudom hol laksz! 2. Alig várom, hogy újra olvashassam a fantáziád fantasztikus szüleményeit. 3. Boldog vagyok. Boldog, azért, amiért ennyi mindent adtál. Hogy ez alatt mit értek?! Azt...hogy olvashattam, hogy kel életre a vad képzelet, mely a fejedben lakozik és, hogy részt vehettem(és remélem, hogy ezután is) Hajnalpír Hadock kaland dús életében. Egyszerűen, amit alkottál arra nincsenek szavak. :) És ígérem, ha a továbbiakban is ilyen "jó kislány" maradsz nem cikizem többé Damenalt. Végszóként csak egyet mondok: FANTÁZIA (kíváncsi vagyok,hogy hogy fogod értelmezni :P )
    Üdv: Talán kitalálod :D :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és csak megszokásból :D : "majd a végén teljesen őszintén véleményezte a őket..."
      Téged tényleg nem szeretnek a betűk :"D

      Törlés
    2. Még szép, hogy kitalálom, teeee :P :D
      Fanatikus maradok. Nem tudok nem az lenni. Fogod olvasni, mert nem hagylak részek nélkül! Te maradsz az én Bétám, ha szél fúj, ha nem fúj, ha tetszik, ha nem! :D
      És. Én. Ezt. Nem. Hiszem. El! Ezek a +/- betűk az én átkaim XD

      Törlés
  2. Enikő... pici szívem MÉG MINDIG nagyon fáj... összetörted... meghatottál... és most tényleg Vajszívű Trixi Holgerson vagyok, ez tény... pedig ilyen mértékű meghatásért már le is csaphatnálak ;)
    Én köszönöm, hogy vagy nekem! Mi lenne velem a Maszatozás, a Pamacsozás, egymás nevének kiáltozása, Damenal, Oberonos szerepezések, a beszélgetéseink, az írásaink, a pszichopataságaid nélkül?!
    Ott voltál velem mindig, ha mélypontom volt, pedig nem is ismertél, max. a nem szemüveges, de napszemüveges képeimről. Átérezted, ha bántott valami, utáltad az embereket, akiket én, együtt ástunk, és meg tudtál bocsájtani, mint egy igazi barát!
    És fú...
    Tudod, hogy agresszív vagyok, de téged nagyon szeretlek! ♥ Még akkor is, ha használnám rajtad a csodafegyveremet... sokszor... keményen...
    Nem tudok mit írni még... most legszívesebben megölelnélek!
    Az első találkozásunk... hmm... idézzük csak fel :P Úgy féltem tőled, mint a tűztől XDD Te voltál a nagy blogger, én meg ott lestem, hogy: "Akkor mi a szösz, nekem vele kéne beszélni, Kled, normális vagy, mi van?!" Most meg... most meg... ahj, egye fene, üdv a családban! ♥
    Májat neked, és nagyon sok sikert kívánok a jövőben! (=Ha nem írsz, megfojtalak!)
    ~Trixi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Trixi.... pici szíved összeforr, nyugodj meg, egyél sajtot! <3
      MASZAT! PAMACS! TRIXI! *-* És... nem vagyok pszichopata! XD Csak... egy egész kicsit...
      Trixi, megmondtam, tőlem sosem szabadulsz meg! Soha! Nincs annyi szőrme/mellény/Nutella/máj/lecsó a világon, amivel el lehetne rángatni mellőled! <3 Tudom, hogy agresszív vagy, de pont ezt szeretem benned annyira! <3
      Első találkozás? Hmmm... Te féltél tőlem?! Neeem, angyalom, ÉN féltem TŐLED! Mikor Kled mondta, hogy akkor csinál egy csopit, az volt az első gondolatom: "Én beszélgessek Trixivel?! Te őrült vagy! Két blogot ír, milyen jó blogokat és én beszélgessek VELE?! Úristen...." És az első hívásos beszélgetésünknél, mikor Kled elment, volt az a 40 percnyi kínos csend... Te jó ég! XD Most meg... üdv a családban! <3 :D Imádlak, te idióta! <3

      Törlés
  3. Jajj Nagyikám én most...most...meghatódtam <3 *kis szünetet kérek*
    Mit mondhatnék?Először is te vagy a legjobb Mester a világon.(egyszerűen annyira tetszik maga az írásstílusod is, hogy az csak na *-*) (Éss...Miss Logic ugyebár, mindent kitalál, amit nem kéne tudnia :P)Utólag bocsánatot kérek, hogy végig kellett hallgatnod élőben, ahogy szenvedek az odaégett tojásrántottás serpenyő sikálásával, de most legalább biztos vagyok benne, hogy lehet mosogatni, olvasni, zenét hallgatni, fél kézzel söprögetni és beszélgetni egyszerre...XD
    Na, bezzeg ilyenkor mindig elnémulok...oké, röviden, tömören, megpróbálom...
    Khm...nehogy elhagyd Ásit mert még szükség lesz itt rá.Igen, Skira, ennyi tellett tőled? Nos úgy tűnik igen...én kiégtem XD
    (A kis család szereti kínozni egymást, de mint mondtam múltkor, azokat a legjobb kínozni, akiket bírunk, mind a történetekben, mind a...jé, jut eszembe, de rég volt már bloggerháburú! XDD <3)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Skira! <3 Nálad jobb Padavan nincs a földön, az biztos! <3 Egen, Miss Logic kikövetkeztet mindent. Skira, még mindig jobb a mosogatást hallgatni, mint a nagy semmit, elhiheted! Meg kéne ejtenünk egy hívást valamikor ;)
      Ási kéznél van, Ási mindig kéznél van :)
      És igen, a mi kis családunk már csak ilyen :D De épp ez bennünk a jó. Háborúzunk, háborúzunk, megsértődünk, nincskinekspoilerezni, kibékülünk XD)

      Törlés
  4. Húúúúúúú, Klednek most annyi gondolata van, hogy ha mind leírná, olyan összevisszaság lenne, hogy később ő maga sem értené XD De Megpróbálja :D
    Na igen, imádlak titeket <3 Ti vagytok a legjobb, és egyetlen barátaim, annyira örülök, hogy összehozott veletek a sors! Ha nyár elején azt mondja valaki, hogy akár csak hozzám szól bármelyikőtök... azzal a lendülettel hajítom a Dunába, itt van egy hosszú, Dicaprio-s köpésre XD Enikő, nem add fel a dolgokat, főleg ne az írást, különben megfojtalak XD Aki á-t mond, mondjon b-t is, alias aki sárkányt kezd nevelni, számoljon halhiánnyal, vitatkozással, szárnycsapkodással és sárkányfűőrültséggel XD Érted, ugye? Szerintem nem. Visszaolvasva én sem XD Ti vagytok a létező legjobb csapat! Komolyan, sosem hittem volna, hogy valaha a barátaim lesztek, úgy éreztem magam, mint egy kisegér XD Skira, téged örülök, hogy belevittelek a szektába, ugye, hogy jó ötlet volt összehaverokni egy csapat őrülttel? XD Trixi, te vagy az én idióta ikrem, akivel elég volt 5 óra (SZÁMOLTAM!) chatelés az első napom, hogy barátomnak mondjalak <3 Enikő, te egy megközelíthetetlen hírességnek tűntél, mikor rám írtál valósággal bepánikoltam XD Most viszont féljél, mert szövetséget Damiennel, hogy vérszomjas Anti-Trixik fognak kísérteni a rémálmaidban, melyek Holgikkal állnak körbe az íróasztaloddal, miközben Declan elködösült tekintettel hajol át az asztalon, és azt suttogja: ÍRJ!
    Visszatérve... Flake, tőled féltünk, félünk, és félni is fogunk, de így szeretünk, te vagy a mi magán boszink, akivel jól lehet németezni, bár én megszólalni alig tudtam, de legalább úgy-ahogy értettelek XD Maradj ilyen, írd nekünk a timeskippet, és az egyéb, drámai, néhol gonosz, és önbecsülésünket elsöprő fogalmazással fűszerezett részeket XD
    Annyira imádlak titeket, visszatértem ide XD Egyszerűen ha bármelyikőtökre berágok, egy óránál tovább nem tudok haragudni (vagyis... 15 percnél tovább, aztán már csak az egó (amit köszönök nektek, nekem és Skirának szabályosan megnőtt az egónk, mióta ismerünk titeket) tart vissza XD
    Ez marad a nagy csapat, mert akármennyire gyűlöljük, megvetjük, elásnánk a másikat, szövetségeseket keresnénk ellene, sírunk miatta, kiakadunk rajta, vagy épp csak az agyunkra megy az illető XD
    És közösen ásunk el valakit, ha bármelyikünket bántja, mert akkor minket bánt, és nem jó, ha egy csapat pszichopatát bántasz :P
    Mi örökre itt leszünk egymásnak, hisz mi vagyunk az elit pszichopaták ;) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te jó ég, Kledi... Hát én most... Most mit írjak erre, hmmm? Ez... Meghatott... Bekönnyeztem... Rátapintottál a lényegre! ❤
      Hogy én híresség? Ne viccelj! Örültem, mikor visszaírtál, sokat jelentett, hogy valaki nem csak meghallgat, hanem érti is, amit mondok :) ❤ El sem hiszed, milyen sokat jelent, hogy a barátomnak hívhatlak! ❤
      És igen, a mi csapatunk közösen ás, kínoz, varázsol és küld el mindenkit a fenébe! Pszichopatákkal kikezdeni nem ajánlott ;) ❤

      Törlés
  5. Nagyon ügyes vagy! végigkövettem az egész évadot de sajnos (vagy nem sajnos) sokszor elállt a szavam és nem tudtam mit kommentelni... Amúgy...
    Damienhez:Ha te vagy a Káoszfúria, akkor ki a Harmónfúria?
    Enikőnek(jó ezt nem tudtam máshogy írni): A következő évadban fogja megtalálni Hajnalpír az Ugrókat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Ha eláll a szavad, az jó jel, legalábbis szerintem :D
      Köszönöm a kérdéseket, ezzel a kettővel pont lényeges dolgokra tapintottál rá! :D

      Törlés
  6. Enikő...
    Huh.
    Nem tudom, mit mondhatnék... Annyi minden van, és olyan nehéz szavakba önteni...
    Csodálatos, ahogyan írsz. Olvastam a blog elejét, és itt, most úgy érzem, annyit fejlődtél, mind te, mind Hajnal, hogy csak állok és nézek... Furcsa érzés egy epilógust olvasni. Van egy keserédes öröme a dolognak.
    Valka... Dagur... A Káosz... Elképesztő, ahogyan írsz. Egyszerűen elképesztő.
    Amikor olvasom a Damenal jeleneteket, néha elgondolkodom, hogy miként tudod ilyen élővé és érzékletessé tenni a cselekményt, és hogyan tudsz ennyi fordulatot kitalálni...
    Káprázatos.
    Kívánom, hogy örömödet leld a történet folytatásában és cak, hogy tudd: szeretlek, húgocskám! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Flake! Igazán nagyra értékelem a szavaidat! Igen, ezt a keserédes örömöt én is éreztem. És még mindig érzem.
      Őszinte leszek veled, magam sem tudom, hogyan írom meg őket a magam nulla tapasztalatával. A csavarok pedig... csak úgy jönnek :)
      Én is szeretlek téged, nővérkém! ^^

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14. Melódia

11. Az első képzés

29. Angolna-trükk