Kérdezzetek, válaszolunk 3. rész - Vegyes-vágott kérdések :)

Sziasztok! :D
Megérkeztem a 3. felvonással :) Három személy kérdéseit vontam össze egy bejegyzésbe. Köszönöm a kérdéseket Dórinak, Skirának és Flakenek! :)


Sebők Dóri kérdései:

1. Damianhez: Ha te vagy a Káoszfúria, akkor ki a Harmónfúria?
Damian: Nem tudom, ki lehet a Harmóniafúria. A Fúriák nagyon ritka esetben találkoznak. Hisz Fantázia hatalmas, mi, Fúriák pedig csak kilencen vagyunk. Valami világméretű katasztrófának kell történnie ahhoz, hogy mi kilencen összefussunk. Hajnallal... a sors hozott össze. De nem tudom, ő melyik Fúria lehet.

2. Enikőnek: A következő évadban fogja megtalálni Hajnalpír az Ugrókat?
Enikő: Ez ugyan spoiler, de azt elmondom, hogy fog találni Ugrót. Egyet biztosan. És ha egyet talál... az viszi a többihez is ;)

~Đ~Ł~

Dancing Snowflake kérdései:

1. Hajnal, egy kérdés: mi lesz most? Van terved, vagy csak beleugrottál a sötétbe?
Hajnal: Nincs konkrét tervem. Lesz, ami lesz. Lehet, hogy életem végéig anyával maradok. Vagy ki tudja, mit hoz a sors. Majd meglátjuk. Ez a jövő zenéje.

2. Damian, szeretsz sárkányalakban lenni?
Damian: Elképzelhetetlenül. Nekem nincs sárkányom, mint Hajnalnak, de talán nem is bánom. Nekem bőven elég az, hogy sárkánnyá változhatok. Rendkívül felemelő érzés. Ilyenkor érzem leginkább, hogy nem vagyok földhöz kötve, szó szerint. Hogy meg tudok tenni olyat, amit más nem. Szabadnak érzem magam repülés közben.

3. Alkony, kedveled Josét? És Damiant?
Alkony: Josével semmi bajom nincsen, azon kívül, hogy zaklatja a nővéremet. Szerintem jó fej srác, én bírom, amíg el nem kezd nagyképűsködni. Damian pedig... Na igen... Vegyes érzelmeim vannak vele kapcsolatban. Bírom, mert egy eszméletlen udvarias és jól nevelt srác, de mégiscsak hazudott Hajnalnak, emiatt pedig a falra kívánom faliszőnyegnek.

4. Hablaty, gondolkoztál már azon, mi lenne, ha egyszer édesapáddal történne valami? Mit gondolsz, megállnád a helyed főnökként? És Takonypóc?
Hablaty: Nem igazán gondoltam még erre. Apa fiatal még. És tud vigyázni magára. Nem fog vele történni semmi. Ha pedig mégis... nem tudom, mi lenne velem nélküle. Jó, nem épp felhőtlen a viszonyunk, de akkor is az apám. Tizenhárom éves vagyok, még biztosan nem állok készen arra, hogy törzsfőnök legyek. Takonypócról meg inkább ne is beszéljünk. Makacs és felelőtlen, el van szállva magával. Bele sem merek gondolni, mi lenne velünk, ha netán ő lenne a törzsfőnök...

5. Hablaty, Alkony, Hajnal: mit tudtok édesanyátokról? Hogyan éreztek vele kapcsolatban? Düh? Gyász? Fájdalom? Vagy annyira nem is emlékeztek rá?
Alkony: Mindannyian ugyanazt tudjuk: anyát elrabolta egy sárkány, amikor kicsik voltunk. Nincs túl sok emlékem anyáról. Csak annyi, hogy nagyon kedves nő volt. És szerette a sárkányokat. Nem vagyok rá dühös. Talán csak egy kicsit, mert Hajnallal többet foglalkozott, mint velem. De nekem meg ott volt, és itt van apa.
Hablaty: Nekem egyáltalán nincsenek róla emlékeim. Nem vagyok mérges. Fáj, hogy nem ismerhettem meg őt. Biztosan nagyszerű ember volt.
Hajnal: *hallgat... mindenki tudja, miért*

6. José, mit szólnál, ha meglátnál engem seprűn repülni valahová?
José: Az lenne az első gondolatom, hogy te egy ötszáz éves boszorkány vagy, aki nem haladt a korral. Csak ők repültek seprűn. És mint mondtam, ötszáz éve.

7. Enikő, ha Kívülálló volnál, mi lennél a legszívesebben?
Enikő: Akármilyen furcsa, nem kívánnék Fúria lenni. Gyorshajtó lennék szívesen. Mindig is tudni akartam, milyen érzés olyan gyorsan futni, mint Flash (Flash, a villám, sorozat, ajánlom, mert nagyon jó XD)

8. Kőfej, Fafej, hogy bírjátok ki egymást?
Kő&Fa: Nehezen.
Kő: Ez a srác elviselhetetlen.
Fa: Ez a csaj elviselhetetlen.
Kő: Te elviselhetetlenebb vagy.
Fa: Te meg annál is elviselhetetlenebb!
Kő: Te meg az elviselhetetlenebbnél is elviselhetetlenebb!
Fa: Tényleg?! Te meg az elviselhetetlenség elviselhetetlenebbségénél is elviselhetetlenebb vagy!
Kő: ......
Kő: Mi?!
Fa: Mi?!
Enikő: Ó, anyám...

9. Kőfej, Asztriddal jóban vagytok?
Kőfej: Nem vagyunk rosszban, de kimondottan jóban sem. Nem igazán foglalkozok vele, bár vannak jó rombolási ötletei.

10. Asztrid, jóban vagytok Kőfejjel?
Asztrid: Nem igazán mondanám a viszonyunkat "jó"-nak, de elvagyunk. Bár ő az egyetlen lány a csapatban rajtam kívül, nem érzem úgy, hogy legjobb barátomnak hívhatom, mert nem az.

11. Asztrid, mit gondolsz Hablatyról?
Asztrid: Hablaty... fura. Semleges. Talán kicsit sajnálom, hogy így mindenki kitaszítja.

12. Hablaty, szerinted mit szólna Asztrid, ha megtudná, hogy Fogatlan létezik?
Hablaty: Kiakadna. Kitörné a karjaimat. Megölne. Beköpne. Megint megölne. Felakasztana. Megölne. Megkínozna. Megölne... És megölne... És megölne...

13. Fogatlan, nem esik rosszul, hogy egyesek kétségbe vonják, hogy rendelkezel fogakkal?
Fogatlan: Egy kicsit. Eléggé. A Fúriáknak igenis VAN foga! Csak nem nagymenőzünk vele. És mi éppen ezért vagyunk olyan különlegesek! Más faj NEM TUDJA visszahúzni a fogait!

14. Fogatlan, mit szólnál, ha valaki véletlenül angolnát csempészne a tőkehalaid közé? Khm.
Fogatlan: Fúúúúúúúúú..... rettenetes világot rendeznék! Az én ízletes tőkehalaimat semmilyen undorító, szikrázó, elpusztítandó izé se szennyezze be!

15. Hablaty, ha befogadnának, szívesen lógnál a falubeli srácokkal? Tudod, Asztrid, az ikrek, Takonypóc, Halvér...
Hablaty: Hát.... nem is tudom. Mármint, Takonypóccal nem igazán, mert utáljuk egymást. Az ikrek.... furák... Halvérrel nem nagyon tudnék mit kezdeni. Asztrid meg utál. Szóval.... a befogadás lehetősége egyenlő a nullával.

16. Fafej, Ági va... Basszus, ezt én akartam megkérdezni! XD
Enikő: Igen, Flake, ezt már Trixi elsütötte XD

17. Hablaty, játszol hangszeren?
Hablaty: Nem, nem tudok játszani semmiféle hangszeren.

18. Hajnal, milyen az, amikor Bélhangos megtalálja a pánsípját? Túlélhető?
Hajnal: Hát... elviselhető. Bár nem tud játszani rajta és sokszor hamis, de nem szólok be, mert én sem játszok másképp.

19. Alzira, szerinted a te lövésed hord messzebbre, vagy Fogatlané?
Alzira: Természetesen én. A Hófúriák bombája nagyon messze elér. És minden távolságból halálos.

20. Fogatlan, szerinted a te lövésed hord messzebbre, vagy Alziráé?
Fogatlan: Még szép, hogy az enyém! Az Éjfúriák messzebbre lőnek, ez tény.

21. Hajnal, az egyenes pengéjű kardokat szereted jobban, vagy a szablyát? Esetleg kopa? Arakh? Jatagán?
Hajnal: Az egyenes pengét jobban szeretem, bár a szablyával sincs semmi bajom. A többit, amit mondtál, még nem próbáltam, vagy nem is ismerem, de nyitott vagyok az új fegyverlehetőségekre.

22. Hajnal, ha már fegyverek, kard vagy tőr? Egyélű vagy kétélű? Egykezes vagy kétkezes?
Hajnal: Kétélű kard. Két- vagy egykezes, az édes mindegy, mindkettőt tudom használni.

23. Alkony, Hablaty, melyik fegyvernemet preferáljátok a leginkább?
Alkony: Szerszámíj, vagy kard. Kétélű kard.
Hablaty: Egyelőre elvagyok a tőrömmel, de később szeretnék kardot forgatni.

24. Asztrid, mit mondanál annak, aki el akarná venni a fejszéd?
Asztrid: Nem mondanék semmit. De nagyon csúnya sebeket szerezne magának. A fejsze maradna nálam... neki lenne két eltört karja, egy betört orra és még nagyon sok törése.

25. Asztrid, van neve a fejszédnek?
Asztrid: Nincs. Egy ideje gondolkodom rajta, de még nem jutottam semmire.

26. Hablaty, mit gondolsz, hogyan tekinthet rád Asztrid?
Hablaty: Sehogy. Asztridot... nem érdeklem. Átnéz rajtam. Ha köszön, akkor tuti nem nekem, hanem Josinak.

27. Kőfej, tetszik neked valaki a faluból?
Kőfej: Nem, senki. Miért tetszene? Nem érdekelnek engem! Én a rombolásért élek!

28. Asztrid, tetszik neked valaki a faluból?
Asztrid: *felhorkant* Senki sem érdekel. Elvagyok én a szekercémmel, köszönöm szépen!

29. Asztrid, szereted a túró rudit? (Bocs, ezt muszáj volt)
Asztrid: A... a mit?
Enikő: Flake, itt nem létezik túró rudi XD

30. Takonypóc, vajon megölnél egy Szörnyen Nagy Rémséget, ha lehetőséged adódna rá? (Vigyázz, mit felelsz...!)
Takonypóc: Még szép! Egy leendő törzsfőnek meg kell nyernie a próbatételt, ami pedig egy Szörnyen Nagy megölése. Ki fogom érdemelni, és meg fogom tenni. Én leszek minden Szörnyen Nagy rémálma!

31. Takonypóc, ha főnök lennél, nem félsz attól, hogy a magasságod miatt nem vesznek komolyan?
Enikő: Juuuuujjj, Flake, ez gonosz volt XD
Takonypóc: Nem, egyáltalán nem! Meg fogják tanulni, hogy engem tisztelni kell!
Enikő: Ezt pont úgy mondod, mintha te lennél majd a törzsfőnök a jövőben...
Takony: Mert én is leszek!
Enikő: Ebben nem vagyok biztos.
Takony: Miért nem? Tökéletes vagyok a szerepre!
Enikő: Most itt hagylak. Ne gyere utánam. És fejezd ezt be, mert bántani foglak. Szia!
Takony: Dededede....
Enikő: SZIA! *otthagyja*

32. Asztrid, mit gondolsz Takonypócról?
Asztrid: Ugh... egy idegesítő kis tuskó. Az agyamra megy. Folyton rajtam lóg és már nagyon elegem van belőle.

33. Kőfej, mit gondolsz Takonypócról?
Kőfej: Jó fej. Szereti idegesíteni az embereket. Én is szeretek idegesíteni embereket. Idegesítjük az embereket.

34. Kőfej, mit gondolsz Halvérről?
Kőfej: Nem sokat beszélek vele. Nem értékeli a Thorston rombolási-művészetet.

35. Kőfej, mit gondolsz a csapdászokról? Volt már dolgod velük?
Kőfej: Nem volt még velük dolgom, de nagyon izgi munkájuk van. Az a sok harapás, meg karmolás, meg sebhely... Csapdász akarok lenni!

36. Fafej, nem gondolkoztál még azon, hogy raszta hajad legyen?
Fafej: Eddig nem. Eddig... de most meghoztad rá a kedvem.

37. Damian, melyik fegyver a kedvenced?
Damian: Kard. Kétélű. Egy- és kétkezes is jöhet. De inkább a karmaim híve vagyok. Azokat nem tudom otthon hagyni.

38. José, melyik fegyver a kedvenced?
José: Az angyaloknak különleges fegyvere van. Angyalpengének hívják. Egy karó és egy rövidebb kard keverékéhez tudom hasonlítani.

39. Alzira, hogyan sütnéd meg Damiant, mielőtt megeszed? ,,Very well", vagy hagyod angolosan, véresre?
Alzira: Hmmm... alaposan átsütve. A nyers hússal sincs komoly bajom, de az ember azért mégis más, mint egy hal.

40. José, mit szólnál, ha a levegőben szembejönne Demóna?
José: Hogy Ki-móna?
Enikő: Demóna. Nagy, fekete szárnyak, beesett arc, fekete haj, amúgy egy tündér, ha jól rémlik, bár tuti, hogy hülyeséget beszélek.
José: Öhm... Hát nem tudom. Te ijesztőbb lennél szerintem. Már bocs.

41. José, hogyan reagálsz, ha valaki ,,szárnyas" néven emleget? Angyalként mennyire ildomos az ő anyukáját emlegetni?
José: Nem éppen esik jól. Rendben, van szárnyam, de jobban szeretem, ha angyalnak hívnak. A második kérdést viszont nem értem...
Enikő: Azt kérdezi beszélhetsz-e csúnyán, vagy az bűnnek számít.
José: Ó, hogy úgy! Hát... nálunk ez nem igazán számít kimondottan bűnnek, de nem gyakran beszélünk csúnyán.

42. Halvér, mit gondolsz a Gronkelekről?
Halvér: A Gronkelek Szikla osztályú sárkányok és...
Enikő: Véleményt kérünk, nem kiselőadást!
Halvér: Jól van na... Kicsit ijesztőek. És... sziklát esznek... ami azért ijesztő, mert ha a szikla így ropog a foguk alatt, akkor a csont és a hús?

43. Halvér, szeretsz olvasni? Van kedvenc könyved? Olvastad a Trónok harcát? Ha igen, bírod Sam Tarlyt? ^.^
Halvér: Igen, szeretek olvasni. A Sárkányok könyve. És nem, nem olvastam a Trónok harcát. Miről szól?
Enikő: Hadd ne mondjam el... Légyszi...

44. Miguel, mit szólnál egy teához? Lehet, hogy utána kissé csikarni fog a hasad, esetleg véreset hányhatsz, és hallucinációid lesznek, majd néhány órán belül feldobod a pacskert, de nagyon szívesen meghívnálak egyre ^^
Miguel: Köszi, jól es-... Ne már! Miért kívánja mindenki a halálomat?!
Mindenki: Na vajon?

~Đ~Ł~

Skira kérdései:

1. Hajnal, ha el kéne menned egy évre egy lakatlan szigetre, és csak egy tárgyat (tárgyat, nem sárkányt, nem embert, nem Kívülállót, nem fél angónt...jó, tudod, mire gondolok XD) vihetnél magaddal, mi lenne az?
Hajnal: A párnám. Megtömve sárkányfűvel. Sok-sok friss sárkányfűvel. Ez érvényes válasz, ugye?

2. Damian, tudtad, hogy egy gát vagy? (nem kell értened, de kíváncsi vagyok, mit szólsz hozzá XD)
Damian: .....
Damian: .....
Damian: .....
*cirip-cirip*
Damian: .....
Damian: Nem értem...
Enikő: *fuldoklik a nevetéstől*
Damian: Te érted?
Enikő: *bólogat, mert megszólalni nem tud*
Damian: És elmagyaráznád?
Enikő: *a fejét rázza, még mindig röhög*
Damian: Enikő... magyarázd el, légy szíves!
Enikő: Nem az a vicc, hogy gát vagy... hanem az, hogy hölgy is. Egy gát-hölgy.
Damian: .....
Damian: Még mindig nem értem...
Enikő: *már fetreng a röhögéstől*
Damian: De... én nem értem...
Enikő: KÉSZ! VÉGEM!

3. Kinek mi a véleménye a Világrémékről?
Asztrid: SZÖRNYETEGEK!
Josette: Öhm... inkább nem szólalok meg.
Hajnal: Nem láttam még egyet sem, de... biztos szépek.
Alkony: Hajnal véleményén vagyok.
Hablaty: Én inkább nem mondok semmit.
Damian: Én egyszer láttam. Szerintem szépek.
José: Szerintem is.
Enikő: Szerintem is.
*Mindenki ránk néz*
José&Enikő&Damian: Mi van?

4. Frodi, kifejtenéd nekünk, mit szólsz az egyik sólymod életének csúfos végéhez?
Frodi: Fel vagyok háborodva! Az a sólyom RETTENTŐ DRÁGA VOLT! Megtorlást követelek! A sárkány holttestét akarom, amelyik végzett vele! Kabátot csinálok a bőréből! Ha nem kapom meg a sárkányt, kiengesztelő ajándékot akarok! AKAROK AKAROK AKAROK!
Enikő: ....
Enikő: Ez beteg...

5. Damian, én is kapok autogramot?
Damian: Öhm... hogyne, persze.
*Skira, képzeld el, hogy aláír valamit, köszönöm!*
Damian: Miért kell mindenkinek autogram?
Enikő: *a szemeit forgatja* Ó, hát nem is tudom.

6. Hablaty, ha megkérlek rá, felturbózod nekem Steve-et?
Hablaty: Heh? Ki az a Steve?
Enikő: Egy kapa.
Hablaty: Turbózzak fel egy kapát!?
Enikő: Aha.
Hablaty: ....
Hablaty: Ti betegek vagytok...

7. Frodi, te ugye elvileg megölted a tulajdon nagynénédet. Hogyan is történt ez pontosan?
Frodi: Tizenhárom voltam. Aznap kaptuk meg a vérköveket, és szerettem volna kipróbálni. Készíttettem egy tőrt, aminek a pengéje vérkővel volt bevonva. Nem volt otthon senki, Linda nagynénémen kívül. Azt hitte, egyedül van. Láttam, ahogy a konyhában van, főz, de a tárgyak úgy mozogtak, hogy közben nem ért hozzájuk. A hátába vágtam a tőrt. A tárgyak a földre estek. Akkor ért haza apám. Linda még élt. Bevallott mindent, csak azt kérte, hogy a tőrt húzzuk ki a hátából, mert égetett. Kivettük. Aztán végeztem vele.

8. Dam, elismered, hogy van egód?
Dam: Nekem nem egóm van, drága Skira. Én egyszerűen a tényeket közlöm. Tisztában vagyok az adottságaimmal.

9. Nagyi, mióta írod ezt a történetet? Itt most nem konkrétan a blogra gondolok, hanem magára a történet ötletére... honnan jött ez az egész?
Enikő: A végleges szál, vagyis ez, amit olvastok azóta hivatalos, hogy kitettem a prológust. Előtte ezernyi változata volt, de komolyan mondom. Hogy honnan jött? Komolyan mondom, nem tudom. Egyszer csak elkezdtem rákattanni a filmre, jöttek az ötletek és... az első verzióban Hajnal neve Auróra volt és Hablaty ikertestvére volt. Zira Éjfél volt és Éjfúria. Aztán ahogy más ötleteim támadtak, változott az egész sztori, és most itt vagyunk.

10. Hajnal, milyen emlékeid vannak a kis Dagurról?
Hajnal: Ugh... csupa-csupa szép és vidám! *szarkazmus* Pokoli kölyök volt. Parancsolgató, egoista, azt hitte ő az úr. Rácsapott egy korbáccsal a lábamra, mert nem nyert bújócskában. És szerinte ez vicces volt. Szóval... igen. Imádtam a kölyköt... imádtam volna elásni valahol...

11. Brigit, mesélnél egy kicsit tamarani életetekről?
Brigit: Érdekes. Sosem állt meg az élet a faluban. Igazából olyan, mint egy átlagos faluban, csak nálunk a lakosok fele vadász. És ezért több a kocsma is. Egy jól sikerült vadászat után az éjjel soha nem érhet véget...
Enikő: Varázsolj nekünk valami szépet...
Brigit: Tessék?
Enikő: Repülj velünk a szerelem szárnyán. Indul az utazás, csak erre vártál... rég... Semmi, semmi, bocs, folytasd!
Brigit: Okkééé... szóval... nekünk viszonylatban véve jó életünk van. Anyám háziasszony, otthon van és végzi a "dolgát". Apám vadász, ritkán van otthon, de ha igen, akkor... csodás világ van... Damian kovácsinasként dolgozik, ami egy jól fizető munka, szóval leginkább ő és anno Chris foglalkozott velem. Én csak vagyok otthon, segítek anyámnak, de lassan nekem is munkát kell keresnem, ha nem sikerül a képzés...

12. Zira, mondd csak, mit tervezel a vacsoráddal, ha egyszer elkapod?
Zira: Megsütöm. És megeszem. Ezért vacsora a neve. Meg kell enni. És lehet, hogy nem fog jót tenni a gyomromnak, de nem érdekel.

13. José, Damian... ki lehet találni, de azért megkérdezem: miért nem bírjátok egymást?
José: Elmondod te, vagy mondjam én?
Damian: Egyezünk ki úgy, hogy te mondod, én meg kiegészítem.
José: Rendben. Egyszerű: Damian a Káoszfúria.
Damian: Én inkább azt mondanám, hogy azért, mert angyal vagy. Az angyalok és a Káosz nem jönnek ki jól.
José: Igen, és ez azért van, mert kiirtasz minket.
Damian: Engem ezért fizetnek, José, ne akarj a listámra kerülni.
José: Fú, de vicces vagy, tényleg!
Damian: Nem vicceltem.

14. Hajnal, találkoztál már valaha lidérccel?
Hajnal: Még nem. De remélem, hogy fogok. Mindig is érdekeltek a lidércek, hogy tényleg olyanok-e, mint amiket olvastam róluk. Hogy tényleg ilyen kis világító, lebegő, füstszerű lényecskék-e.
Enikő: Khm... Khm... pont nem... Khm...

15. Takonypóc, mi a véleményed Kledirnről?
Takonypóc: Kledirn? Az az alacsony lány? Szép. Bár, vannak durva képzelgései. Mármint... mi sárkányháton? Ugyan már!

16. Damian, hogyan zajlik pontosan egy Kívülálló-vadászat?
Damian: Nem voltam még Kívülálló-vadászaton érthető okok miatt, de azt el tudom mesélni, amit apám mondott nekem. Lionel kap egy levelet valahonnan, ahol Kívülálló vész van. Küld oda vadászokat, akik különböző módszerekkel elkapják a Kívülállókat. Általában vérköveznek. Ha a Kívülálló mégis elmenekül, konkrét hajsza kezdődik. Vérköves köpőcsőnyilakkal vadásznak, meg egyéb vérkővel bevont fegyverekkel. Többről én sem tudok.

17. Miguel... te nem akarnál esetleg közelebbről megismerkedni a játékos kedvű Arénai Siklósárkánnyal...?
Miguel: Ezt úgy érted, öljem meg?
Enikő: Nem, úgy érti, halj meg!
Miguel: MÁR Ő IS?!
Enikő: Igen.
Miguel: Dededede.... mit tettem?!
Enikő: LÉTEZEL!

18. Dam, hamarosan neked is menned kell majd a határra, igaz? Ez mit takar pontosan?
Dam: Van egy sziget, nagyjából egy napi hajóútra Tamarantól. Az az Angón Határ szigete. Állítólag még Lionel ősei ott megegyeztek az akkori angón királlyal, hogy nem lépik át a határt és akkor nem lesz öldöklés egyik fél részéről sem. És ez jól is működik, eddig még nem volt példa szerződésszegésre. De azért küldik ki oda az embereket. A szigetet egy folyó szeli ketté. A mi oldalunkon mi állítottunk őrtornyokat, az ő oldalukon ők. És így figyeljük egymást. Minden tamarani férfinak kötelező jelleggel minimum két évre őrségbe állnia. Bár ezt a két évet sokszor kitolják háromra, négyre. Elvileg hajóval visznek el minket, és bármikor betoppanhatnak hozzánk, hogy mennem kell. A munka annyiból áll, hogy állnék az őrtoronyba, és hatórás váltásban figyelném a másik oldalt. Ha nem figyelnék, aludnék, vagy valahogyan el kell foglalnom magam. És a két, vagy ki tudja hány év alatt egyszer sem jöhetek haza.

19. Zira, mesélsz egy keveset családodról?
Zira: Van két bátyám és három nővérem, egy húgom és két öcsém. Két alom vagyunk, a fiatalabb alomban voltam én. Ott én vagyok a legidősebb. Édesanyám és édesapám az Alfanőstény és az Alfahím. Igazából, semmi különös nem volt az életemben. Megtanultam repülni és már menni is akartam mindenhová. De nem engedtek. Aztán hozzá akartak adni az egyik korombeli Hófúriasráchoz. Nem akartam. Így eljöttem.

20. Oké, utoljára hagytam ezt a nagyon fontos kérdést: ki szereti a káposztát?
Hajnal: Fúj...
Alkony: Bleah...
Hablaty: Uh...
Damian: KÁPOSZTA?!?!??!?!?!?!??! HOL?!?!?!?!?!?!!?!
Hajnal: Jó ég, mi vagy te, kecske?
Damian: Nem. Csak szeretem a káposztát.
Hajnal: Kiskecskeee...
Damian: Fejezd be!
Hajnal: Kicsi kiskecskécske.
Damian: Te beteg vagy.
Hajnal: Fú, ezzel szét foglak szívatni. Hogy lehet az, hogy a világ legveszélyesebb lénye vagy, egy sárkány, egy húsevő ragadozó és szereted a káposztát?!
Damian: A. Káposzta. Finom.
Hajnal: Nem, nem az!
Damian: Nem fogok leállni veled vitázni. Finom és kész!
Hajnal&Enikő: Nem, nem az.
Damian: Egek, milyen világban élek?!


Megjegyzések

  1. Röhögőgööööööööcs...... XDDDDDD Káposzta, ez tényleg haláli volt a végére XDDD Meg Demóna XD Müzli, a boszi XDDDDDD Meg.... na, ez haláli volt és kész XDDD

    VálaszTörlés
  2. XD A. Káposzta. Finom. XDD Én Hajnalékkal vagyok nem finom a káposzta. Tényleg nagyon fontos kérdés volt! Frodira nem akarja valaki ráuszítani azokat a sárkányvadász solymokat?(jól mondtam azok?)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14. Melódia

11. Az első képzés

29. Angolna-trükk