Kérdezzetek, válaszolunk 2. rész - Kledirn kérdései

Sziasztok!
Na, megérkeztem a második felvonással :D Nagyon szépe köszönöm a kérdéseket, Kledi, ha nem bánod, nem várok sem augusztus 1-ig, sem július 6-ig :D ;)
Íme Kledirn Argusson (Khm-son Khm-son Mindenson :P) kérdései:


1. Damian, hogyan reagálnál, ha a húgod is Kívülálló lenne?
Damian: A húgom nem Kívülálló!
Enikő: Dame, nyugi! Nem az! Kledirn úgy értette, hogy HA az lenne.
Damian: De nem az. Ő nem lehet az. De ha mégis az lenne... nem tudom, mit tennék. Segítenék neki, hogy ne bukjon le. Vagy fognám, és ketten elköltöznénk valahová máshová. Nem tudom. Belegondolni is rossz, hogy a húgomnak ilyen életet kelljen élnie...

2. Hablaty, szerinted Asztrid miért akart megvédeni Migueltől?
Hablaty: Szerintem biztos, hogy nem engem akart védeni. Inkább Josettet. Asztrid utál engem.

3. Asztrid, mi a véleményed Hablatyról, és, hogy a tesód vele barátkozik?
Asztrid: Hablaty... fura. Semleges. Talán kicsit sajnálom, hogy így mindenki kitaszítja. Ami a nővéremmel való kapcsolatát illeti, nem bánom igazán. Csak azt a részét, hogy így ő is ki van közösítve. És nem szeretem nézni, hogy kívülállóként bánnak az ikertestvéremmel.

4. Matt, Saskarom, miért követitek Miguelt?
Saskarom: Nem is tudom. Világéletemben Miguel pártját fogtam, jó barátom, nem fogok elpártolni mellőle.
Matt: Ugyanezen a véleményen vagyok.

5. Alkony, miért nem mondtad el rögtön a testvéreidnek, hogy Látó vagy, és végül miért tetted meg mégis?
Alkony: Először nem akartam elhinni. Szerettem volna abba a hitbe belenyugodni, hogy beteg vagyok, vagy ilyesmi, de aztán amikor már egyre több lett az összefüggés az álomlátomásaim és a valóság között, akkor kikértem Hajnal véleményét... és mivel akkor futott be Hablaty, így neki is elmondtam és elkezdtük vezetni a füzetecskét és... ennyi.

6. Damian, a húgod tud a Kívülállóságodról?
Damian: Akármilyen meglepő, vagy nem meglepő, Brigit mindent tud rólam. Így azt is, hogy Kívülálló vagyok. És nem, nem fél tőlem, mielőtt ezt kérdeznéd.

7. Hajnal, szerinted mi barátok lennénk? (Ha már Trixi megkérdezte XD)
Hajnal: Hát, nem tudom, hogy őszinte legyek. Bár, biztos, hogy rosszba nem lennénk. *odahajol hozzá, suttog* De ha rámászol Damianre, megöllek!


8. Hablaty, mi a kedvenc színed?
Hablaty: Öhm... talán a zöld... vagy a kék... esetleg a piros... miért?

9. Fogatlan, Hablaty beszélt már neked Asztridról?
Fogatlan: Asztrid? Néhányszor említette, de nem igazán figyeltem. Ki az az Asztrid?

10. Hablaty, mit szólsz ahhoz, hogy egy párhuzamos univerzumban a "testvérem" vagy?
Hablaty: Tessék? Párhuzamos univerzum? A testvéred? Mi van?!

11. Damian, ha a fejembe nézel, mit látsz? (Bocsi, nagyon érdekel XD)
Damian: ... Sötétséget...
Kledirn: HÉ!
Enikő: Ez gonosz volt...
Damian: Tudom. De viccet félretéve... Hablatyot, valami Hiccstrid, fogalmam sincs, mit lehet az... Öhm... Sárkányvér, Trixiverzum, még több Hablaty, Susi, Árnyjáték, shippek és... idézetek... meg valami film... meg még több Hablaty... de ezekből egy szót sem értek...
Enikő: Nem baj. Tipikus Kled...
Kledirn: HÉ!
Kledirn: ....
Kledirn: Ez igaz...

12. Damian, mikor jöttél rá a képességedre?
Damian: Talán a korbácsolás után kezdtek kifejlődni. Először az érzékszervek, gondolatolvasás és szépen fokozatosan minden más. Ami az emlékfosztást és az elmével való szórakozást illeti, körülbelül tizenhárom lehettem. És azóta sem untam meg.

13. Hablaty, szerinted Fogatlan miért nem bántott?
Hablaty: Talán ugyanazt látta bennem, amit én benne. Egyszerűen láttam a szemében, hogy fél, de mégis elfogadta, ami következett volna. És ez... ezt nem tudtam elviselni. Talán ő is látta rajtam, hogy félek. Mondjuk, ki ne félt volna? Lehet, hogy sebesült volt, de akkor is egy Éjfúria. És hát... amikor elengedtem... meglephette, de... talán pont ezért nem bántott. Mert én sem bántottam őt.


14. Alkony, mi a véleményed arról, hogy Hajnal is Kívülálló?
Alkony: Semmi problémám nincs vele. És kicsit önzőnek érzem magam emiatt. Kicsit még örülök is neki, hogy nem vagyok egyedül. Nem egyszerű dolog. De tudom, hogy ha lebukik, akkor halott. És nem akarom, hogy úgy végezze. Én... nem tudom...

15. Hablaty, tudsz róla, hogy neked is van esélyed a Kívülállóságra?
Hablaty: Igen, tudok róla. Egy kicsit remélem, hogy engem ez az egész nem fog érinteni.


16. Hajnal, Alkony, szerintetek mit tenne apátok, ha rájönne, hogy Kívülállók vagytok?
Hajnal: Kinyírna minket.
Alkony: Most miért mondod ezt?
Hajnal: Tudod, hogy igazam van.
Alkony: Tudom, de akkor is!


17. Enikő… szerinted mit szólnának a szereplők, ha tudnák, mit tervezel velük?
Enikő: Hát... a képességeiket tekintve... nagyon nagyon ki lennék már nyírva... Hisz te is majdnem kinyírtál, akkor most képzeld el, hogy velük mindaz megtörténik... Szeretném, ha mindenki tudná, hogy szeretem a rózsát! Arra az esetre, ha Damian egyszer áttörne az elmefalamon...

18. Brigit, mesélnél kicsit Liliandélról? Véletlenül nem allergiás a vasra? *ördögi vigyor*
Brigit: Liliandélt leginkább úgy lehet körülírni, mint egy tipikus szőke cicababát. Szépnek szép, de szőke, kívül-belül, bár néha vannak jó megszólalásai. Mindenesetre, nem bírom annyira. És nem, nem allergiás a vasra. És mivel a bátyám menyasszonya, és ezzel együtt a leendő sógornőm, sajnos nem hagyhatom, hogy megöld...

19. Frodi, mégis mi a mákos rétesért kell neked Hajnal?!
Frodi: Hajnal egy erős személyiség, akit nem lehet csak úgy betörni. És szeretem a kihívásokat.
Hajnal: HA MÉG EGYSZER HAJNALNAK NEVEZEL, MEGFOJTALAK, TE KIS PATKÁNY!!!!!!!!!!!!!
Enikő: Mondanám, hogy fuss... de nem teszem, mert végig akarom nézni a halálodat...


20. Alzira, nem aggódsz kissé amiatt, hogy Hajnal Fúria?
Alzira: Nem igazán. Mármint, olyan mint én. Ezzel mégis mi baj lehetne? A Lázon már túl van. Az erejét tudja kezelni. Nem, nem aggódom. Inkább örülök neki. Kicsit nehezen értené meg, hogy mit szeretnék, ha nem tudna beszélgetni velem.

21. José, csak azért viselkedsz így Hajnallal, mert szerinted őt kell védelmezned, vagy van más oka is?
José: Nagyon sokáig úgy gondoltam, hogy Hajnal a védencem, őt kell megvédenem.  Damiant is azért akartam távol tartani tőle, mert a srác a Káosz, és nem lett volna jó hatással Hajnalra. De mint kiderült, Fúria. És a Fúriáknak nincsen őrangyala, mert nincs rá szükségük. És, mint láttam, ennek már édes mindegy. Más oka nem volt, amivel megmagyarázhatnám a viselkedésemet.

22. Fogatlan, nem hiányzik, hogy egyedül repülj?
Fogatlan: De, néha igen. Egy kicsit. De Hablattyal repülni majdnem ugyanolyan. Egy kis plusz súllyal a hátamon, és nem általam irányított pótredővel. Szerencsére Hablattyal nagyon gyakran gondolunk ugyanarra, így ezzel komolyabb problémám nincs.


23. Fogi, Zira, miért nem bírjátok egymást?
Zira: *fújtat* Kérlek! Ő egy Éjfúria! Egy egoista, fekete szárnyas gőte!
Fogi: Mondja ezt egy nagyképű, öntelt, fehér pihepamacs!
Zira: MINEK NEVEZTÉL?!
Fogi: HALLOTTAD, PIHEPAMACS!
Zira: FÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ.....!!!!!!!!

24. Brigit, mit gondolsz Hajnalpírről?
Brigit: Hajnal nagyon jó arc. Vicces, segítőkész, erős és bátor, igazi viking nő! Na, őt el tudnám viselni, mint sógornőt!

25. Frodi, hogy leplezted le a nagynénédet?
Frodi: Úgy, hogy én vagyok a király!


26. Sylvia, mit tudnál mondani Frodiról?
Sylvia: Nem sokat. Frodi egy önimádó tahó. Egy egoista Kívülállóvadász, aki el van szállva magával. Nem lehet rá mást mondani. Nem szokásom utálni embereket, de Frodival képes vagyok kivételt tenni.

27. Lionel, mit tudnál mondani a családodról?
Lionel: A családomról? Van egy gyönyörű feleségem, Fantázia legszebb asszonya. A fiam egy messze földön híres Kívülállóvadász. És ott van a... fogadott lányom.

28. Lionel, mi a véleményed Hibbantról, Pléhpofáról, és a gyerekeiről?
Lionel: *fújtat* Mocskos egy sziget. Sok sárkány, kulturálatlan nép. Undorító. Nem is értem, miért akartam őket szövetségesnek. A Haddockokról meg inkább nem is beszélek...


29. Petra, neked?
Petra: Hibbant egyszerűen szörnyű hely! Hideg és nyirkos és fú! Rémes! A Haddock kölykök neveletlenek és szörnyen pofátlanok! Nem adják meg nekem a kellő tiszteletet, senkinek sem adják meg! Rettenetes nevelés! Rémes!


30. Damian, Brigit, ti miért jöttetek Hibbantra?
Brigit: Apa idejött. És azt mondta, jöhetünk mi is. Miért mondtunk volna nemet?
Damian: Én nem bántam meg, az tuti.
Brigit: Ezt csak azért mondod, mert találkoztál Hajnallal.
Damian: Ez... igaz.


31. Damian, Elsa mennyire bír téged?
Damian: Elsa? Mármint a szépségistennő Elsa? Mint látod, oda-vissza van értem! Láttad már ezt? *az arcára mutat* És ezeket? *befeszíti a bicepszét* És ezt? *kockahaaas*
*A világon minden lány elájul, a vulkánok kitörnek, földrengés, a forróságtól elpárolog minden víz és világvége*
Enikő: ......
Enikő: Egy szörnyet teremtettem.... Egy élő Káoszt.... *SÍÍÍÍÍÍÍÍÍP*...

32. Damian, mi vagy te?
Damian: Én vagyok a Káoszfúria. A Kívülállók legerősebbike. Az angyalok rémálma. A lény, akitől még az istenek is félnek. Minden bizonnyal a legimádnivalóbb teremtmény egész Fantáziában. Miért?
Enikő: Eeeeeeegóóóóóóóóóóóóóó........

33. Damian, mi van édesanyáddal? Nemigen beszéltél róla.
Damian: Nincs mit mesélnem. Otthon van, házimunkát végez, kertészkedik, remekül főz. Mást nem igazán tudok mondani róla.

34. Hajnal, ki szimpibb, én vagy Trixi? (XD)
Enikő: *morog az orra alatt* Én, szamár, előre...
Hajnal: Most miért bántod? Amúgy mindketten szimpik. Jó fejnek tűnnek.
Enikő: Azok is. Kivéve, ha meg akarnak ölni...

35. Hablaty, tudsz főzni?
Hablaty: Nem, ugyanis senki sem tanított meg rá. A főzőtudományom addig terjed, mint Hajnalé. Meg tudok sütni egy halat anélkül, hogy odaégne. Nekem ez bőven elég.

36. Alkony, ha Hajnal volt inkább anyás, miért te tudsz főzni? (úgy-ahogy) Ugye nem tőle tanultad? (XD)
Alkony: Nem anyától tanultam főzni. Öt éves voltam, amikor elrabolták, akkoriban inkább babáztam, minthogy főzzek. Apától tanultam!
Hajnal: Engem meg egyszerűen nem érdekel, ameddig egy halat meg tudok sütni anélkül, hogy szénné égetném!

37. Pléh, Lionel, miért tartjátok olyan fontosnak a Kívülállók levadászását? Bárkit megölnétek, akiről kiderülne?
Pléhpofa: A Kívülállók veszélyesek. Olyanok, mint a paraziták! Ki kell irtani őket bármi áron!
Lionel: Most az egyszer egyetértünk. Amíg a Kívülállók léteznek, addig fenn áll a veszélye, hogy elpusztítanak minket. Jobb megelőzni ezt azzal, hogy mi pusztítjuk el őket. Én bárkivel végeznék, ha megtudnám róla!
Pléh: Én úgyszintén!

38. Damian, hány éve halt meg Chris?
Damian: *kissé elsötétül az arca* Négy éve... alig pár héttel azután, hogy betöltöttük a tizenötöt...

39. Damian, ha nem sértődsz meg… ki volt jóképűbb, te vagy Chris?
Damian: Most a halott fivérem iránti tiszteletből azt mondom, hogy mivel ikrek vagyunk, egyformán jóképűek voltunk. Ha az igazat mondanám, azt felelném, hogy természetesen én vagyok a jóképűbb, de ő volt a rendesebb.

40. Enikő (Damenal jelenlétében kérdezem), neked milyen az álompasi?
Enikő: .....
Enikő: Ezt. Nem. Merted!
Kledirn: Ó, de igen, mertem!
Enikő: *fújtat* Ezért még eláslak...
Damian&Hajnal: Figyelünk!
Enikő: *Damianre mutat* Megteremtettem őt! Szerinted?
Damian: Te direkt növeled az egómat, igaz?
Enikő: Aha. De te foglalt vagy, szóval kell egy Damian 2.0. Ő is "D" betűs lesz, mert te is az vagy és mert csak...
Damian: Kösz...
Hajnal: Hogyhogy foglalt?
Enikő: *félrenéz*

41. Hablaty, találkoztál már más sárkányokkal Fogin és Zirán kívül?
Hablaty: Ér az a néhány sárkány, amik régebben megkergettek az erdőben? Mert akkor igen.

42. Fogatlan, hogy kerültél ide? Gondolom nem Hibbanton keltél ki a tojásból…
Fogatlan: Igen, tényleg nem. Egy nem is olyan messzi szigetről jöttem, egészen keletről. Ott volt a fészkünk, de a sárkányvadászok megtalálták és elpusztították. Szétszéledtünk, elkeveredtem a csapattól, és mire észbe kaptam, már a Királynő hatása alatt voltam...

43. Pléh, miért nem hiszed el, hogy Hablaty képes lenne megölni a Szörnyen Nagy Rémséget?
Pléh: *felnevet* Hablaty egyszerűen nem lenne rá képes. Szegény fiú azelőtt meghalna, hogy az első sárkányt ráeresztenék, nemhogy a Szörnyen Nagyot!

44. Banda, kedvelitek Josettet?
Halvér: Én igen. Kedves lány.
Fafej: Ki az a Josette?
Kőfej: Asztrid ikre, te idióta! Nekem közömbös.
Fafej: Asztridnak van ikre?
Takony: Én bírom. Nem olyan menő, mint Asztrid, de legalább nem akar megölni.

45. Hablaty, (Fogatlan jelenlétében) mi a kedvenc sárkányod?
Hablaty: Én minden sárkányt szeretek, de Fogatlan számomra az első számú!

46. Hajnal, neked?
Hajnal: Egyértelműen Zira! De igazából nincs olyan sárkány, amit nem bírnék. Na, jó, talán a Vörös Halál. Meg a Cipzárhátak. Talán a Suttogó Halálok, bár azzal még nem találkoztam...
Enikő: Majd fogsz...

47. Fogatlan, kedveled Hajnalt?
Fogatlan: Kifejezetten kedves csajszi. Igen, kedvelem, és nem csak azért, mert ő egy Fúria. A sárkánya viszont... inkább nem mondok rá semmit. Maradjunk annyiban, hogy az Éjfúriák és a Hófúriák nincsenek jóban.

48. Petra, miért nézel ki úgy, mint aki Gronkel trágyát szagolt?
Petra: *elvörösödik a dühtől* E-ez hallatlan! Én egy úrinő vagyok! Egy törzsfőnök felesége! Mégis ki vagy te, hogy így beszélj VELEM?! E-ezért a lenyakaztatlak!

49. Josette, mi a véleményed… izé, Asztrid és Hablaty kapcsolatáról?
Josette: Kapcsolat? Te kapcsolatnak nevezed azt, ami közöttük van? Bár az lenne! De Asztridot nem érdekli Hablaty. Pedig nagyon szépek lennének együtt.

50. Takonypóc, mit mondanál a Haddock családról?
Takonypóc: A Haddockok beképzeltek! Hajnal azt hiszi magáról, hogy ő a legjobb mindenben, és hogy mindent tud! Alkony szintúgy! És láttad már Hablatyot? *felnevet* Az a srác egy rakás szerencsétlenség!
Enikő: És Pléhpofa?
Takony: ....
Takony: Pléhpofa kiváló törzsfő! Jobbat nem is kívánhatna a nép! Vagyis, de. Engem!

51. Hablaty, Asztrid, szerintetek mi az Hiccstrid?
Hablaty: Hicc-micsoda?
Asztrid: Fogalmam sincs, miről beszélsz.
Enikő: És szegényeim még kikövetkeztetni sem tudják... mindegy. Hagyjuk.
Hablaty: De én tudni akarom!
Asztrid: Én is!
Enikő: *megsúgja mindkettejüknek*
Asztrid: *teljesen elvörösödik*
Hablaty: *Asztridnál is jobban elvörösödik*
Enikő: Ti akartátok annyira tudni. Hát tessék!

52. Hajnal, szerinted milyen lenne, ha egyszer Dam felesége lennél?
Hajnal: *lefagy, majd elkezd nevetni* Te megőrültél?! *egyre jobban nevet* Hogy ÉN az Ő felesége legyek?! *fuldoklik a nevetéstől* Nagyon mókás vagy, komolyan! Néztél már rá?! Most komolyan!
Damian: Imádnivaló vagyok, nem értem, mi bajod ezzel!
Hajnal: Hogy milyen lenne? Damian már tuti halott, én meg özvegy!
Damian: Ez... kivételesen fájt. A lelkembe tapostál, köszönöm szépen! Amúgy sem bírnád ki nélkülem!
Hajnal: Pfff! Csak figyelj!
Damian: Figyelni fogok. Amint hozzám jöttél.
Hajnal: Azt lesheted! SOHA nem mondanék igent!
Damian: Majd meglátjuk...

53. Asztrid, Josette, mit gondoltok a sárkányokról?
Asztrid: A sárkányok gonoszak. Elrabolják az élelmünket, lerombolják a házainkat. Megölték a bácsikámat!
Josette: Nekem végülis semlegesek. Nem gyűlölöm őket ilyen elvetemült módon *Asztridra mutat*
Asztrid: *fújtat, otthagyja*
Josette: És most megint durcizik...

54. Banda, képzeljetek el egy olyan világot, ahol Hibbantot sárkánylovasok lakják, és ti vagytok a sziget védelmezői! Mennyire néztek most bolondnak?
Banda: .......
Banda: *mindenki elkezd röhögni, amíg mindenki nem fetreng a földön*
Fa: Te beteg vagy!
Kő: Még nálunk is betegebb!
Halvér: Ez nevetséges!
Asztrid: Ez viccnek is rossz volt!
Takony: Neked teljesen elment az eszed! De legalább szép vagy...

55. Fogatlan, Hablaty szokott szívatni a sárkányfűvel?
Fogatlan: Nem igazán. Csak néha. De azt én is élvezem! FRRrriiissss sááÁÁRrrkáánnnyyyffŰŰŰ!!!

56. Fafej, mennyi 2 + 2?
Fafej: 4
Enikő: Megmondtam, nem olyan hülye, mint amilyennek látszik!
Fafej: Te ki vagy?
Enikő: .....

57. Ikrek, melyikőtök az okosabb?
Kőfej: Természetesen én!
Fafej: Akarod mondani, én!
Kő: Nem, mert én vagyok az okosabb!
Fa: Ez nem igaz, én vagyok!
Kő: Nem igaz!
Fa: Te nem vagy igaz!
Kő: Mi van?!
Fa: Nem tudom!
Kő: Miért kiabálunk?
Fa: Mert kiabálni jó!
*egymásnak rontanak a semmiért, megint...*
Enikő: *áll és néz* Szóljatok rám, ha már szétszedték egymást! Kösz! *elmegy*

58. Banda, mi a különbség Asztrid és Josette között?
Fafej: Ez egyszerű: aki szekercével sétálgat és meg akarja ölni Takonypócot, az Asztrid. Aki pedig folyton ugyanazt a vásott fehér felsőt viseli és Hablattyal lóg, az Josette.
*mindenki bólogat, helyesel*
Takony: Hééé! Asztrid nem akar engem megölni!
Asztrid: Dehogynem! *felé hajítja a szekercét*

59. Bélhangos, mióta dolgozik Hablaty a műhelyedben? Meg vagy vele elégedve?
Bélhangos: Hablaty azóta nálam dolgozik, mióta csak az eszét tudja. Az elején kicsit zötyögősen indultunk, de hamar belejött a melóba. Teljes mértékben elégedett vagyok! Bár néha igazán veszteg maradhatna...

60. Pléh, azon kívül, hogy nem tartod Damet elég jónak Hajnalhoz, kedveled?
Pléh: A kovácsinast? Hah... Nem kedvelem. Csak azért barátkozik a lányommal, hogy elcsábítsa és hogy a bizalmába férkőzzön, aztán később, amikor netán házasságra kerül a sor, hatalomra tehessen szert. Nem, nem kedvelem!

61. Pléh. Mégis. Mi. A. Jó. Jaklikőrt. Látsz. Te. Frodiban?!
Pléhpofa: Most miért? Frodi ideális férjjelölt a lányomnak! Egy hatalmas és erős Kívülállóvadász törzs leendő főnöke. Kiváló vadász minden téren. És hatalmas vagyona is van! A lányom biztonságban lenne mellette, teljesen jó élete lenne, olyan, amilyen megérdemel!

62. Pléh, Hablaty mennyi idős volt pontosan, mikor Valkát elrabolták?
Pléh: Pontosan nem tudom. Nagyjából tizenegy hónapos, nem volt még egy éves.

63. Hablaty, ha netalán te is Kívülálló lennél, ugye elmondanád a testvéreidnek?
Hablaty: Mindenképpen! Mármint... ők is elmondták nekem. Én is bízom bennük annyira, hogy elmondjam nekik. Ha bennük nem bízhatok, akkor kiben?

64. Arénai Siklósárkány, emlékszel a lányra, aki megmentette az életed? Miért akartad megölni legutóbb?
Arénai Siklósárkány: Hát a játék miatt! Azt mondták, el kell kapni őket. És mivel Fúria, azt hittem, ő ismeri a játékot! Nem tudta?

65. Arénai sárkányok, ti elméletileg tisztelitek a Fúriákat, akkor miért akarjátok kinyírni Hajnalt?
Arénai Cipzárhát: Én egyszerűen pikkelek rá, akármi is legyen.
Arénai Gronkel: Én először nem tudtam, hogy Fúria. Utána meg... hát... meg akart ölni minket.
Arénai Sikló: Játékból.

66. Morgópóc, te kedveled a Haddockokat?
Morgópóc: *fújtat* Nem. Beképzelt az összes! Pléhpofától a lányokon át Hablatyig. Mindenki! Azt hiszik ők az istenek. Az én fiamból sokkal jobb törzsfő lenne.

67. Beles, te mennyire vagy sárkány/Kívülálló ellenes?
Beles: Aranyom, amennyire csak az ember lehet! Egyikük sem való ide, sem a sárkányok, sem a Kívülállók. Természetellenes, pusztító szörnyeteg az összes. A karomat anno egy...
Enikő: Igen, igen, tudjuk! Nem kell elmesélni!

68. Eliza, szerinted mi lenne, ha kiderülne a titkod?
Eliza: Valószínűleg máglyára raknának, vagy a fejemet vennék, vagy vad sárkányok közé vetnének. Az utóbbi nem is lenne vészes, az angónok egész jóban vannak a sárkányokkal, így valami azért átragadt rám is, annak ellenére, hogy egyel sem találkoztam még. De visszatérve, a vikingek nem tűrik, ha valaki fertőzött van a köreikben, legyen az akár Kívülálló, akár felemás. Igyekeznek minél előbb... megszabadulni tőlük...

69. Damian, miért nem nézel bele Enikő fejébe, és deríted ki, mit tervez veletek?
Damian: Nem enged be az elméjébe.
Kled: De hát Trixi Damenal-os kérdésénél sikerült...
Enikő: Pillanatnyi figyelmetlenség volt. Dame nem turkálhat a fejemben! Megtiltottam neki.
Damian: És amúgy is, megfenyegetett, hogy átír, ha mégis megteszem...

70. Eliza, José mennyire elviselhető?
Eliza: José elviselhetetlen! Nagyon gyakran, sőt szinte mindig a falra mászok tőle. Egyszerűen fú... És ennek semmi köze ahhoz, hogy régen jártam vele!

71. José, neked ez az angyal dolog, hogy működik? Egész életedben tudtad, mi vagy?
José: Igen, világéletemben tudtam, hogy mi vagyok. Engem Xavier teremtett, még egész... régen. Igazából úgy működik, hogy ha a védencem meghal, újat kapok. Csak most... időbe telik rájönnöm, ki is a védencem valójában...

72. Hablaty, Asztrid hogy szokott viselkedni veled?
Hablaty: *idegesen felnevet* Általában semmibe vesz. Mintha nem is léteznék. Jobb napjain köszön egy "Helló!"-t, bár lehet, hogy az Josinak szokott szólni...

73. Josette, neked van fegyvered?
Josette: Igen, van! De nem szekerce, mielőtt azt is megkérdezed. Nekem tőreim vannak. Nincs szükségem nagyobb fegyverre, elvagyok ezekkel.

74. Damian, nem veszélyes rád a saját fegyvered?
Damian: *felnevet, előveszi a vérkő-pengét* Erre gondolsz? Hát, nem igazán. Fúria vagyok, Káoszfúria, az egyik legerősebb Kívülálló. Erről a kis kövecskéről, ami ezt bevonja, azt kell tudni, hogy csak egy bizonyos mértékig tudja korlátolni a hatalmat. Az enyémet nem annyira. Oké, valamelyiket leminimalizálja, de teljesen egyik képességemet sem veszítem el miatta, akármeddig fogdosom *végighúzza a penge lapját a kezén* Látod? Még mindig tudok elmében turkálni, gondolatot olvasni, és a többi. Csak kicsit lassabban gyógyulok és nem megy olyan gyorsan az emlékfosztás. A Fúriáknál már csak így megy *kacsint*

75. Enikő, tudják a szereplők, mikbe rángatod még bele őket?
Enikő: Nem. És szerintem ez jól is van így. Nem akarják tudni. Higgy nekem! Már rég nem élnék, ha tudnák...

76. José, miért flörtöltél Trixivel? Ő foglalt!
José: Foglalt? Igen, ez már akkor leesett, mikor megkérdezte, hogy nem félek-e Nemmondhatomkianevét-től... És nem flörtöltem vele!
Enikő: Pedig drága angyalom, az tömény flört volt.
José: Jó, akkor flörtöltem! És akkor? Szokásom flörtölni csinos lányokkal. Viszont angyal vagyok, nincsenek emberi érzelmeim! Nem érzek sem szerelmet, sem vonzódást, sem ilyeneket. Szóval meg lehet nyugodni!
Damian: Igen, egy felületes tuskó vagy, ezt eddig is tudtuk.
José: Ő MEG MIT KERES ITT?!

77. Vándor, személyes okokból kérdezem, mit tudnál mondani az Ölvészekről? Mi a véleményed róluk?
Vándor: Nem találkoztam még Ölvésszel, de nem is akarok. Úgy hallottam, vadabbak, mint a többi sárkány és egyáltalán nem barátságosak. Nem kívánok sült Rettenetes Rém lenni, köszönöm szépen!

78. Fogi, Zira, a sárkányok általában, hogy viszonyulnak a Kívülállókhoz?
Fogi: Viszonylag jól. Vagyis, nem utáljuk őket, legalábbis én nem. Persze vannak páran, akik ártani akarnak nekünk, őket nem szeretem, de általánosságban semmi bajom velük.
Zira: Így van. A Fúriákkal jóban vagyunk, mint látod, bár Damian most nem a szívem csücske.

79. Hablaty, mielőtt találkoztál Fogatlannal, te sem szívlelted a sárkányokat? Most mit gondolsz róluk?
Hablaty: Hát, apa mindig úgy nevelt, hogy a sárkányok rosszak, és ők rabolták el anyát, így bennem már kisgyerekként az rögzült, hogy a sárkányok rosszak, akármit is próbált Hajnal megmagyarázni. De most, hogy megismertem Fogatlant... minden megváltozott. Most már tudom, milyenek valójában. Hogy ők érző, jószívű, értelmes teremtmények. Ha ránézek Fogatlanra... magamat látom.

80. Hajnal, miért nem arra nevelted Hablatyot, hogy a sárkányod jók, ha mindig ebben hittél?
Hajnal: Apa nagyon sokat foglalkozott Hablattyal kisebb korában. Belenevelte, hogy a sárkányok rosszak, mert elrabolták anyát, mert lopják az élelmet, ezért bűnhődniük kell. És ezt nem tudtam már megváltoztatni, akármennyit is meséltem neki szinte minden lényről, amit ismertem, köztük a sárkányokról is. Egy ilyen berögzülést nem lehet csak úgy megváltoztatni.

81. Hablaty, miért nem beszéltél a tesóidnak Fogatlanról?
Hablaty: Nem tudom. Úgy gondoltam, nem értenék meg. Vagyis, rendben, Kívülállók, de ez nem jelenti azt, hogy a sárkányokat is szeretik. Oké, tudom, hogy Hajnal más, mindig más volt, de nem tudtam, hogy kellene elmondanom neki. Féltem, hogy mit mondana. Hisz Fogatlan mégiscsak egy Éjfúria.

82. Damian, mit csinálnál, ha a húgodnak... lenne valakije?
Damian: ...
Damian: Ez az, amit soha sem fogunk megtudni. Ugyanis Brigitnek. Nem. Lesz. Pasija! Soha! Amíg én élek, addig biztosan nem! Ez még viccnek is rossz volt! Belegondolni is rossz, hogy valaki egyáltalán az én Brigitem közelében legyen... Huh! Nem! Értetted? Nem lesz pasija! Soha!
Brigit: .....
Brigit: De Dame...
Damian: NEM!
Brigit: De Damian...
Damian: Soha! Nem...
Brigit: ......
Damian: ....
Damian: Senki sem nyúlhat az én hercegnőmhöz! Senki! Soha... Senki...

Megjegyzések

  1. Fogatlan: PIHEPAMAAACS!!!!!! ^.^
    José: Ha még egy szót szólsz, felmegyek egy kicseszett seprűvel, és magam taszítalak a mélybe, te tollcsomó! (Damian - José 1-0) XD
    Ikrek: *sóóóhaj*
    Takony: Leszállsz Astridról! Most! Vagy hozom az íjamat...
    Damian: *értetlenül pislog* Nyuuugi... Káosz... Izé... Hagyjuk... DAMENAAAL!
    Astrid: Ha ki mered nyírni Hablatyot, nagy bajok lesznek egy párhuzamos univerzumban... Ezerszer megbánnád, szóval...
    Alzira: Igen, PIHEPAMACS!!!


    VálaszTörlés
  2. Kled még mindig röhögne, de nincs egyedül XDDD
    Pihepamacs üt XD Hiccstrid *-* Damenel *-* Jeliza *-*
    Nagyon várom a prológust, ha nem sietsz, eltulajdonítom Ásit XD

    VálaszTörlés
  3. Gyerekek! :D Imádom a kérdéseiteket, na meg ahogy ezzel néha kiakasztjátok az Enikőt!:D (szeretlek ám <3 :D ) Apropó Enikő... Hát semmit sem tanultál a helyesírásról az elmúlt évben?!! Ezért gürcöltem?? Ezért??(most próbáld meg elképzelni,hogy dühös vagyok.... és nézegesd meg légyszíves a 11.,19.,és 68.) Ami a 31. kérdés válaszát illeti... sírok XD Egyszerűen HIHETETLENEK vagytok... na meg a PIHEPAMACS XDD

    VálaszTörlés
  4. XD PIHEPAMACS!
    A 81.kérdésnél elképzeltem ahogy Damian az ölébe hozza a hugát és ő az enyém fejet vág

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14. Melódia

11. Az első képzés

29. Angolna-trükk