Blogszülinap #3 /Kérdezz-felelek/

Sziasztok! :)
Igen, tudom, késtem, de végre sikerült befejeznem a részt és a kérdésekre is sikerült választ adnom, és egybe szerettem volna kitenni a kettőt. Köszönöm szépen annak a három embernek, aki vette a fáradtságot és lebombázott a kérdéseivel, igazán jól esett! :) ❤️
De nem is húzom tovább az időt, jöjjenek a kérdések és a válaszok!



~Trixi kérdései~
1.      Alkony, szerinted Declan honnan ért így a késekhez?
Alkony: Fogalmam sincs. Gondolom ott tanulhatta, ahol él. Talán valami vadász lehet, vagy hasonló.
2.      Alkony, mi volt az első benyomásod az aranyszemű angónról? Jó pasi?
Alkony: Hát… jóképű, és eszméletlen magas. Szép szemei vannak. Kedves volt, de igazából komolyabb vonzódást nem érzek, ha erre célzol.
3.      Angón fiú, kinek neve még szent és sérthetetlen: Mit gondolsz Alkonypírról? Szépnek tartod?
Angón: Olyan, mint a többi ember. Semmi különleges nincs benne a vörös haján kívül. Még akár boszorkány is lehet.
4.      Nolan, ha mindenkivel halálosan őszinte vagy, nekem milyen tanácsot adnál?
Nolan: Azt tanácsolom, hogy ne kérj tanácsot olyan idegenektől, akiket nem ismersz és akik nem ismernek téged, mert bármilyen tanácsot adhatnak és akár rosszul is kijöhetsz belőle.
5.      Nolan, hogyan vélekedsz Hajnalpírról?
Nolan: Vad és makacs. Tipikus Fúria. De még újonc lehet, nem tudja kordában tartani a hőjét, majdnem megfagyott. Az még úgy hiányzott volna a napomból.
6.      Fogatlan: amikor megkaptad az önműködő farkat, szándékodban állt visszatérni Hablatyhoz? Vagy csak később döntöttél úgy, hogy jobb nektek együtt?
Fogatlan: Szándékomban állt visszamenni. Nem mondom, hogy végig meg akartam szabadulni az új farokszárnytól, az a Hablattyal való repülés közben jött, de… már ő a családom, semmiképp nem hagytam volna csak úgy ott.
7.      Josi, milyennek találtad a repülést Fogatlanon?
Josi: El ne áruld Hablatynak, de hihetetlenül élveztem. Mármint, gondolj bele, egy ÉJFÚRIÁN repülni! Eszméletlen már eleve az is, hogy Habinak sikerült megszelídítenie, bocsánat, összebarátkoznia vele, de hogy még az a sárkány engem is felengedjen a hátára…! Csodálatos volt, eszméletlenül gyönyörű! Levett a lábamról, az biztos. Remélem egyszer elvisz megint.
8.      José, Nala; milyen a kapcsolatotok?
José: Baráti. Angyal vagyok, nincsenek érzelmeim vagy bármilyen szexuális vágyaim, ha erre célzol.
Nala: Határozottan baráti. Aranyos, meg minden, de nem az esetem. Meg… *ránéz, majd suttog* amúgy is foglalt.
José: Tessék? Foglalt?
Nala: *félrenéz*
9.      José, gondolsz Elizára?
José: Néha. Rendkívül jó barát volt, és persze, hiányzik, de próbálok annyit nem gondolni rá, hisz fél év alatt a második barátom volt, akit… nos, elvesztettem.
10.  José, azóta sem vittél el repülni!
José: Mondtam, hogy megyünk, ha jónak látod. Nem kerestél, nem mentünk.
11.  Hajnalpír, le tudnád írni azt az érzést, ami a Hófúriák fészkében fogott el?
Hajnal: Ijesztő és sötét. Kicsit mintha kifordított volna önmagamból, mintha nem is én lettem volna, hanem egy másik, gonoszabb erő beszélt volna rajtam keresztül, aminek az ereje… felülmúlhatatlan. Nem tudom máshogy körülírni.
12.  Alkony biztos vagy abban, hogy a látomásodban szereplő tőr repült feléd a hajón? Ha nem, az vicces lenne…
Alkony: Abban száz százalékig biztos vagyok, hogy felém repült, de most már… nem vagyok bent biztos, hogy engem is talált volna el. Nem tudom. A látomások sosem egyértelműek, nem tudom, hogy mi lett volna a végkifejlete, azt sosem tudom meg, így nem lehetek biztos benne, hogy ez volt az. A sors kifürkészhetetlen.
13.  Enikő, szerepel már az a bizonyos ’D’-vel kezdődő nevű, nem foglalt, tökéletes pasi, akiről a korábbi kérdezz-felelekekben szó esett?
Enikő: Igen, annyi különbséggel, hogy már foglalt. *sunyi mosoly*
14.  Hajnal, a jégen hasra esés nálatok családi vonás?
Hajnal: *felnevet* Biztos vagyok benne, hogy az. Emlékszem, Hibbanton mindig versenyeztünk Alkonnyal és Hablattyal, hogy melyikünk esik el legkésőbb. Az volt a legviccesebb, mikor az első személy nem mi voltunk, hanem apa. Nem nevettük ki, ááá. A ház is beleremegett. Bosszúból a fejünkre zúdult a tetőről a hó.
15.  Astrid, van egy teljesen szürreális kérdésem! El tudod magad képzelni öt év múlva sárkánylovasként, Hablaty barátnőjeként?
Asztrid: *fújtatás* Tessék? Sárkánylovasként? Hogy ÉN sárkányháton? Méghozzá HABLATY barátnőjeként? Ez a legnagyobb abszurdum, a leglehetetlenebb lehetetlenség, amit valaha hallottam! Ez soha, de SOHA nem fog megtörténni!
16.  Damian, nyálasabb szöveget nem tudtál volna kitalálni az álombéli csókotok előttre? Tudom, tudom, lövésed sincs, miről beszélek…
Damian: *pislog* Micsodát a micsoda előtt? *a homlokodhoz nyúl* Pedig nem vagy lázas… akkor kattant?
Én: Hát…
17.  Hajnal, milyen volt az álombéli csók? Benne volt a régi tűz?
Hajnal: Nem volt… rossz. Határozottan jó volt, egek, még szép, hogy jó. A régi tűz? Attól függ mi számít réginek. Az a másfél éve történt eset a barlangban? Benne volt. Ha nem tudtam volna, hogy álom… Talán el is hittem volna, hogy igazi. De mégis valami… valami más volt. Nem rossz értelemben, de… más.
18.  Declan, milyen érzés Gyorshajtónak lenni?
Declan: Mi? Ja, persze. *pimasz mosoly* Remek. A sebesség, amivel futni tudok, oltári.
19.  Nolan, honnan tudtad, hogy Hajnal Fúria? A homlokára van írva, csak nem látja?
Nolan: Tipikus Fúria szaga volt. Attól, hogy ő nem használja az orrát, én igen. És rendkívül erős kisugárzása van, ritka, amilyet még nem éreztem. Nem meglepő, a Fúriák ritkák és erősek, sokkal érezhetőbb, hatalommal telibb a kisugárzásunk. És hogy is mondjam… két dudás nem fér meg egy csárdásban.
20.  Damian, lenne egy fura kérdésem, ezt még senki sem tudta nekem megválaszolni… Szóval, ha két Fúriának sárkányalakban jut eszébe a családtervezés, akkor a Fúrialány tojást tojik…?
Damian: *enyhe sokk* Neked rendkívül komoly orvosi segítségre van szükséged.
Trixi: De ez nem válasz!
Damian: Dehogynem.
Trixi: Nem!
Damian: Akkor mi? Jó tanács?
Trixi: Inkább.
Damian: Nem ártana megfogadnod.
21.  Damian, hogy éreznél, ha Hajnalnak hirtelen lenne valakije?
Damian: Féltékeny lennék, nagy eséllyel. Eléggé. De... emelem kalapom az előtt, aki elnyeri Vérszomjas kisasszony szívét. Ha boldog vele, akkor szerintem nincs mit tennem. Persze, nem esne jól, de másfél év telt el. Rendben, hogy elment, de… bárkivel találkozhatott, nem?
22.  Alzira, mi a baj a vőlegényeddel?
Alzira: Most soroljam? Rendben, legyen. Egyrészt, egy beképzelt balfék, aki az anyja nélkül talán egy halat se tudna fogni. Csak és kizárólag a párosodás érdekli. Rettentően nyálasan viselkedik, mintha valami kiskirálylány lennék. Pfuj. Ennek fejébe pedig: kijelentette, hogy a mennyegző után azonnal, ismétlem, AZONNAL fiókákat szeretne. Ez pedig ki van zárva.
23.  Szintén Zira, szeretnél egyszer saját fiókákat?
Alzira: Mindenképp. De nem most. Úton vagyunk és nincs párom sem, és egy Fúria egyszer választ párt. Még amúgy is ráérek.
24.  Öhm, Nolan… Fél éve rendeltelek meg az internetről, de még mindig nem jöttél meg. Van ennek valami különös oka?
Nolan: Nagy eséllyel az lehet a probléma, hogy egy, itt nincs semmiféle internet, vagy mi a csoda, amiről magyarázni próbálsz, bár nem vagyok tisztában a ti déli úrhölgyi dolgaitokkal. Kettő, ha lenne is, akkor sem mennék veled. Semmiféle eszközzel nem tudnál kényszeríteni az erőviszonyokat tekintetbe véve.
25.  José, jól vagy? Mármint, Josette…
José: Semmi bajom. Josette egy vasdarabot hordhat a bakancsában, de semmi bajom.
Enikő: Heh, diótörő…
José: Szerinted ez vicces?
Enikő: Szerinted megírtam volna, ha nem lenne?
26.  Hajnal, mit gondolsz, mi lesz, ha az összes istent kiszabadítottad? Vajon Xypia miért pont téged választott?
Hajnal: Igazából fogalmam sincs. Nem tudom, mi lesz a vége. Két végkifejlet lehet: valami nagyon jó, vagy valami nagyon rossz. Elvégre, tizenkilenc istenről beszélünk. És nem tudom, hogy Xypia miért engem választott. Talán… talán mert Fúria vagyok? Az lehet, nem? De nem értem, miért pont engem, rajtam kívül még van… vagy tíz.
Én: Tizenkettő.
Hajnal: Annyi.
27.  Zira, miből gondolod, hogy Damian és Hajnal párosodtak álmukban? Hajnal, van ennek valami valóságalapja?
Hajnal: Ennek semmi valóságalapja nincs!
Zira: Hajnal tiszta vörös volt! Most is az!
Hajnal: *tényleg vörös* Ilyen sületlenségeket állítasz, csodálod?! Ez nem zavar, ez düh!
Zira: Nem lennél dühös, ha nem lenne igazam!
Hajnal: Ezért még meglakolsz…
28.  Hablaty, Josie, el tudnátok képzelni magatokat valaha is egy párként?
Hablaty&Josie: *egymásra néznek, majd vissza rád*
Hablaty: Nem.
Josie: A-a.
29.  Fogatlan, Josette vagy Astrid a szimpatikusabb?
Fogatlan: Mivel eddig még csak Josette-el találkoztam, ezért ő. Bár róla sincs komolyabb véleményem, hisz eddig csak egyszer találkoztunk, akkor is majdnem megsüketültem miatta.
30.  Hajnal, van neve a kardodnak?
 Hajnal: Nincs. Nem tudom, nálunk nem szokás kardot elnevezni. Ez inkább Bélhangos hóbortja.


~Hédi kérdései~

1. Nolan. Mit éreztél, amikor először megláttad Hajnalt, és most mi a véleményed róla?
Nolan: Egy őrült, dilis, jól füllentő bajkeverőnek tűnt. Most pedig egy őrült, bajkeverő Fúriának nézem. Nem sok minden változott.
2. Hajnal. Ha választanod kéne, hogy Dagurhoz, vagy Frodihoz mész feleségül, kit választanál? Damiant nem lehet választani, viszont a fenti kettő közül muszáj.
Hajnal: Jó ég, muszáj?
Enikő: Igen.
Hajnal: *sóhaj* Jó. Ha nagyon, de nagyon muszáj, akkor inkább Dagur. Őt talán könnyebb lenne kivégezni utána feltűnés nélkül.
3. Alkony. Mi volt az első látomásod? Mennyire volt pontos?
Alkony: Nem emlékszem pontosan. Talán… amikor apám egyik évben visszatért egy hadjáratból a Pokolszirt Kapu felől. Láttam a kilyukasztott vitorlájú hajókat. És rá két napra jöttek is, úgy, ahogy láttam. Ez még inkább álomnak volt betudható, de szerintem látomás volt.
4. Hablaty. Ha meghalna Takonypóc, mit szólnál hozzá?
Hablaty: Nagyon gonosz lenne azt mondani, hogy majd kiugranék a bőrömből, ugye?
Enikő: Igen.
Hablaty: Akkor nem mondom.
5. Hablaty. Felfedeztem (igaziból te fedezted fel, de ez most mindegy) a Világréme algájának egy új felhasználási módját, ami a nyomok követésében segít. Kérsz a következő hónapi szállítmányból? Mert akkor küldök neked Johannal.
Hablaty: *fogalma sincs arról, miről beszélsz*
Enikő: Semmi baj, Hablaty. Semmi baj. Én sem értem.
6. Alkony. Te visszamentél-e volna Declanért?
Alkony: Őszintén? Lehet, hogy nem. Ahogy viselkedett, és eleve a beszámíthatatlansága… lehet, hogy én nem mentem volna vissza.
7. Declan. Miért mentél vissza Alkonyért?
Declan: Attól, hogy egy alpári tuskó vagyok, még lehetek lovagias, nem?
8. Pléhpofa. Te mit szólnál ahhoz, ha Valkát újra láthatnád. Ugye nem HALNÁL MEG az örömtől?
Pléhpofa: *néz* Ez még viccnek is rossz volt. *elmegy*
9. Fogatlan. Mit szólnál ahhoz, ha Hablaty is elveszítené egy részét, mint te?
Fogatlan: Ironikus lenne. De nem örülnék neki.
10. Zira. Egy 10-es skálán:
- Mennyire szereted Hajnalt?
Zira: 8, néha idegesítő
- Mennyire lenne finom Damian?
Zira: Szerintem amúgy kifejezetten rémes lenne, bár még nem kóstoltam emberhúst. 5
- Mennyire szeretnél egy plüssunikornist?
Zira: Az ehető?
Enikő: Nem.
Zira: Akkor 0.
11. Enikő. Ha belekerülnél a történetbe, és szembetalálkoznál a Káosszal mit csinálnál?
a, Elkezdek futni
b, Megpróbálom megszelídíteni
c, Elkezdem magyarázni neki, hogy én teremtettem
d, Megkérnéd, hogy változzon emberré, hogy megszámolhasd a kockáit
e, Továbbírnám a blogot (pergamenre), és átírnám a Káoszt valahogy, valamire, esetleg kitörölném, lekicsinyíteném, stb…
Attól függ. Ha tudja, hogy mire készülök, akkor a), ha nem, akkor semmit. A Káosznak amúgy is feleslegesen magyarázkodnék, tudna mindent. De eleve, ha belekerülnék a sztoriba, én lennék az első halott XD
12. Ki a kedvenc fiú karaktered?
Enikő: Declan. Nem Damian, nem José, nem Nolan. Declan. Határozottan Declan.

13. Foginak tetszik Alzira, vagy fordítva?
Enikő: Ezt jobb lesz, ha én mondom, mielőtt azok ketten meghallják és felfalnak. Nincs köztük semmilyen vonzalom. Foginak sem tetszik Zira és Zirának sem Fogi. Okés?
14. Láttad az ÍNAS 3 előzetesét? FÉÉÉÉNYFÚRRIIIIIAAAAAAAAA!!!!!! Mit szólsz hozzá, vagy ahhoz, hogy ez a trilógia befejező része?
Enikő: Igen, láttaaaam, és olyaaaaan aranyos! *random fangörcs* Nekem speciel tetszik, hogy behozták, bár szerintem várható volt. Nagyon remélem, hogy méltó befejezése lesz a trilógiának. És a Fényfúriának hála, találhatok ki még egy személyt, aki megszemélyesíti Kívülállóként...
15. Melyik a kedvenc pillanatod a történetedből?
Enikő: Declan megjelenése. Van fogalmad róla, hogy mennyire vártam már, hogy írhassak róla? Egek. És én csak később akartam betenni egy jelenet erejéig, én idióta...
16. Melyik általad kitalált isten vagy istennő lenne az egyik szülőd, ha félvér lennél?
Enikő: Általam kitaláltak közül szerintem fogalmam sincs. Soha nem gondolkodtam még rajta. Talán Gwendolin. Jóslás és sors… elég jó érzékem van a jósláshoz XD

17. Ugyanez a kérdés, csak görög istenekkel, istennőkkel?
Enikő: Hát, a Facebook-os csoportban azt írták a önjellemzésemre, hogy Hermész és ebben nem is kételkedek. Amúgy is egyik kedvencem. Apollón után, persze.
18. Damian. Szereted a Star Wars-t?
Damian: *pislog* A mit?
Enikő: Modern film, ami az űrben játszódik.
Damian: Értenem kéne, mi az?
Enikő: Nem. Nem kell.


~Kledirn kérdései~


1. Hallmar, hogyan szúrtad ki magadnak Hajnalpírt (a vándor lányt)? Mit gondoltál róla?
Hallmar: Nem igazán nagy a népességünk, szó szerint mindenki ismer mindenkit, nem volt nehéz kiszúrni egy idegent a tömegből. Azt gondoltam, hogy egy pitiáner zsebtolvaj, aki azért jött, hogy kifosszon mindenkit, aki a meccsre figyel.

2. Enci. Ha lesz webshop, lesz Jorgenson részleg? Nekem tudod ki kell, és egy bizonyos zöldszeműből meg elég sok fogyna…
Én: Igen, ha egyszer valaha is rávisz a lélek, lesz. Tudom ki kell, és egy bizonyos zöldszeműből én is szívesen szereznék be ;)

3. Alkony, MOST mit gondolsz Declanról? Változott a szemedben?
Alkony: Azután, hogy visszajött értem és kiszabadított abból a pokolból? Határozottan hálásabb vagyok neki, mint mikor fogta magát és otthagyott.

4. Declan, mit tudsz mondani magadról? Mivel ”foglalkozol”?
Declan: Ez egy olyasfajta információ, amit ha elárulok, sajnos utána meg kell, hogy öljelek. És mivel ez nem áll szándékomban… nem fogom megosztani veled.

5. Aranyszemű angón Alkony mellett, hogy jeleztél pontosan a társaidnak? Egyáltalán mit csináltál a szigeten, amin az aukció zajlott?
Angón: Van egy bizonyos jel, amit minden törzsembelinek megtanítanak már egészen fiatalon. Kopogással tudunk jelezni egymásnak ha épp nem beszélhetünk. Minden betűre van egy bizonyos kopogás, így tudunk szavakat is “leírni”. Így jeleztem a társaimanak a hajó oldalán keresztül.
Én: Fordítok: morzézett.
Angón: *rám se hederít* Ami pedig az ottlétemet illeti, nem én voltam ott az egyetlen. Többen is voltunk. Épp egy rajtaütést terveztünk a kalózokon, de az a Kívülálló tönkretette az egész akciót.

6. Takonypóc (helló, még mindig itt vagyok, nem, nem hagylak békén), hogy képzeled az életedet mondjuk… várjunk, hány éves is vagy most… mondjuk 6 év múlva?
Takonypóc: Remélhetőleg, ha végre Pléhpofa is belátja, hogy Hablaty mennyire életképtelen rá, én leszek Hibbant-sziget leendő törzsfőnöke, Asztriddal az oldalamon.

7. Hajnal, mit gondolsz az álmaidról? Lehetséges volna, hogy valóban hatással vannak a valóságra? Mit éreznél, ha nem csak képzelnéd Damiant?
Hajnal: Elég logikátlan lenne azt gondolni, hogy hatással van a való életre. Ez technikailag lehetetlen. Persze, Damiannek van hatalma, nem kicsi, de erre azért talán még ő sem képes. Biztos csak a képzeletem játszik velem és a tudatalattim szórakozik velem. Ez az egyetlen logikusnak tűnő válasz.

8. Hablaty, mit gondolsz, mi lehetsz? Félsz az újtól és a veszélytől, vagy a kíváncsiságod erősebb? Mit gondolsz most a régi, nem viking istenekről?
Hablaty: Hát, valamilyen Kívülálló. Inkább kíváncsi vagyok, minthogy félnék. Eddig nekem nem tűnt fel több a gondolatoknál, Fúriának lenni elég valószínűtlen lenne, főleg, hogy Hajnalpír is az volt, így én inkább Emlékvadásznak lőném be magam. Más Kívülállót nem nagyon tudok, aki gondolatot olvasott volna. Az istenekben való hitem… nem igazán változott. Ami kissé furcsa is, azt hittem majd bumm, gyökerestől megváltozik minden, de nem.

9. Declan, miért ragaszkodsz annyira ahhoz a kabáthoz? Meg tudnál válni tőle?
Declan: Komoly eszmei értéke van, hiába akartam már megszabadulni tőle évekkel ezelőtt is. Az egyetlen ok, amiért még nem szabadultam meg tőle, hogy nincs kedvem visszautazni arra a szigetre, ahol az a személy él, aki adta. Elégetni meg nem akarom, túl szép. De más nem érhet hozzá.

10. Nala, a kis csapaton kívül tudja bárki, hogy Kívülálló vagy? A családod szerinted hogy fogadná?
Nala: Nem, és nagyon remélem, hogy ez így is marad. Ha anya még meg is értené a dolgot, apám egy elég sárkány- és Kívülállóellenes családban nevelkedett, így… nem nagyon kételkedek abban, hogy Pléhpofa elé vitetne és máglyát állíttatna nekem. Nehéz titkolózni, de úgy gondolom így sokkal könnyebb lesz. Egy kicsit már így is felszabadulás volt elmondani Josénak és Hablatynak.

11. Eliza, hogy boldogulsz Hibbanton kívül, hova mentél? Még mikor elmentél, anyukádtól el tudtál búcsúzni? Mit tudsz apádról?
Eliza: Elég jól, ahhoz képest, hogy még sosem jártam a szigeten kívül. Anyukámtól el tudtam búcsúzni, ő indított útnak és mondta, hogy merre kell mennem. Apámról annyit tudok, hogy egy coronai nemes és mivel mindig is találkozni akartam vele, gondoltam arrafelé veszem az irányt. Próba szerencse.

12. José, Trixi talált már meg azóta? A pasijától ne félj, csak fogja a fejét az őrült csaja miatt.
José: *pislog, pislog* Ki az a Trixi?

13. Nolan, bunkó vagy és rideg, de őszinte és egyenes, ezért bírlak. (Ezt csak letisztáztam veled mert miért ne.) Honnan tudtad, hogy Hajnal micsoda, és miért fedted fel magadat? Elárulod melyik vagy, és valamit esetleg magadról? *-* U.i. Tudod mi az a webshop? Aláírnád ezt…? *az orra alá tol egy szerződést*
Nolan: Ha már annyira kitapasztaltad a képességeid határait, mint én, akkor szagról meg tudod állapítani, hogy valaki Fúria, vagy más esetben Kívülálló-e vagy sem. Hajnalpíron tökéletesen érződött, hogy micsoda. És azért fedtem fel magam, mert… kiben bízzon az ember, ha nem a saját fajtársában? Ja és még valami… *elhúzza a papírt, felveszi, széttépi, közben hidegen mosolyog* Nem írok alá semmit. *visszaadja a darabokat*

14. Declan, mit gondolsz arról, hogy Alkony a látomása ellenére kiment harcolni? Változott a szemedben?
Declan: Azt, hogy jó nagy idióta. Ott is maradhatott volna. Eleve, oda mentem először, mikor elült a harc, hátha ott van, de nem, a kisasszonynak játszania kellett a hőst és a kapitány kabinjába kellett kikötnie. *fújtat*

15. Astrid, szerinted mi lehet most Josette és Hablaty között? Mi változott?
Asztrid: Nem tudom. De egy biztos, ha az a kis vakarcs megbántotta akármivel a testvéremet, eltöröm mindenét és a sárkányok elé vetem.

16. Josette, mit éreztél, mikor tudomást szereztél Hablaty titkos életéről, és hogy José tudta? Most mit gondolsz az egészről, és Fogatlanról?
Josette: Meglepett és megijesztett. Mármint, ki ne kapott volna frászt attól, hogy a legjobb barátjának van egy titkos sárkánya? *kínos nevetés* Most úgy őszintén. Még mindig úgy gondolom, hogy emiatt nagy bajba fogunk kerülni, igen, fogunk, mert már én is benne vagyok. Fogatlan viszont… elismerem, aranyos. Nagyon. De ezt el ne mondjátok Hablatynak!

17. Josette, ha Hablaty minden mellé még Kívülálló is lenne, mit gondolnál? Általánosságban mi a véleményed róluk?
Josette: Leszúrnám magam. Komolyan. Nem elég egy titkos sárkány, ha még Kívülálló is lenne, kifutnék a világból. Bár annyira a létezésükben sem hiszek, számomra inkább olyanok, mint a démonok, amikről azért mesélnek, hogy megijesszenek minket.

18. Banda (főleg Astrid és Takonypóc), mi a véleményetek a Kívülállókról? Mit tennétek, ha valakiről, akit jól ismertek, kiderülne, hogy az?
Asztrid&Takony: Megölném.
Enikő: Nyílt, egyenes és őszinte válasz...

19. José, te aláírnád…? *nála is bepróbálkozik*
José: *átolvassa, az apróbetűs részeket is, úgy néz rád, mintha őrült lennél* Kizárt.

20. DAMIAN!!!! Hi! Mi van veled? Mivel tengeted a napjaidat? Volt bármi baj apáddal? Volt szó a Határról? Gondolsz Hajnalra? Lili él még? ^^
Damian: Jól vagyok, köszönöm szépen, akárki is vagy te. Dolgozok, nem mintha nagyon mást tudnék csinálni. És nem értem, mire célzol baj alatt. A Határról volt szó, az elkövetkezendő fél évben biztosan ki fognak küldeni, nem tudok tenni ellene, ennél tovább már nem húzhatom, főleg úgy, hogy már üzentek a bástyákról, hogy nem jelentem meg. Odáig nem ér el az elmekontrollom. Igen, gondolok Hajnalra. Szinte nem telik el nap, hogy ne gondoljak rá. És Lili jól van. Él. És nem bánthatod.

21. Damian, mit gondolsz, most mi lehet Hajnallal? Eleve, azt a térképet, honnan szerezted, amit adtál neki?
Damian: Nem tudom, de nagyon remélem, hogy jól van és nem csinál semmi butaságot, amit később talán megbán. A térképet pedig egy régi… barátomtól kaptam.

22. SZIA DECY! Örülök, hogy látlak, sokat hallottam rólad *-* Mit gondolsz, szerinted mi jóban lennénk?
Decy: *szétnéz, keresi a hang forrását*
Kled: Hé, helló, itt lent *integet*
Decy: *lenéz* Oh. *körbenéz* Ki hozta ide ezt a gyereket?
Enikő: Ez most fájni fog…
Kled: *bokán rúgja*
Decy: *a bokájához nyúl* A válasz egy határozott nem!

23. Alzira, most, hogy újra láttad a családodat, valamennyire le tudtad zárni a múltat, vagy még nehezebb lett?
Alzira: Nem volt könnyű megtudni, hogy az apám technikailag miattam halt meg. Egy részem le tudta zárni. Nem mondom, hogy könnyebb volt megismételni azt, amit ezelőtt is tettem, eljönni otthonról minden szó nélkül, de… valamivel mégis felszabadultabbnak érzem magam. Főleg most, hogy már eltelt egy kis idő.

24. Zira, még mindig meg akarod enni Damet?
Zira: Áh. Kezd egyre jobban elmenni a kedvem tőle. De azért remélem nem látom mostanság újra.

25. Alkony, te általánosságban milyen véleményen voltál a sárkányokról? Anyukád mennyire hatott rád kiskorodban? Most, a testvéreid esete és a hajón töltött idő után mit gondolsz róluk?
Alkony: Anyukám nem nagyon tudott rám hatni kiskoromban. Hiába mesélt csupa jó történeteket róluk, a valóság egészen mást tükrözött, ezért nem is hittem el neki. Nem voltam róluk túl jó véleménnyel, de úgy voltam, hogy ha ő nem bánt, akkor én sem őt. Hajnal és Hablaty esete… kicsit felbolygatta a hitemet ebben. Egyre jobban kezdtem afelé hajlani, hogy a sárkányok jók. Szerintem a pontot az ügy végére a hajón töltött hónapok tették és az Égszelő a szomszédban. Ha ő nincs, és Declan nem mutatja meg azt a kezes trükköt… akkor szerintem még most sem szeretném őket.

26. Alkony, Declan Kívülálló, mint te. Ez indok, hogy legalább mint ”sorstárs” megbízz benne? Mit gondolsz más Kívülállókról?
Alkony: Eleve nincs bajom a Kívülállókkal, de Declan azért kicsit feszegette a határt. Talán, mint sorstárs, egy egész kicsit megbízok benne, de… nem helyezném az életem a kezébe.

27. Alkony, ahhoz mit szóltál volna, ha két Declan is lett volna a hajón? (Nem kell érteniiii)
Alkony: Hát… ijesztő lett volna. Talán betudtam volna egy ikertestvérnek, vagy nem tudom.

28. Alkony, szerinted én ijesztő vagyok? Hogy reagáltál volna ha megjelentem volna a hajón a másik Decy oldalán? (Ezt sem keeeeell)
Alkony: *lenéz* Pici vagy és aranyos, miért kellene ijesztőnek találnom téged?

29. Fogatlan, bár már nem akarsz Hablaty nélkül repülni, sokat jelentett neked, hogy megkaptad a lehetőséget rá, igaz?
Fogatlan: Igen, elmondhatatlanul. Ha kicsit hamarabb jutott volna eszébe, mikor még nem állunk ilyen közeli barátságban, talán éltem is volna a lehetőséggel.

30. Melody (nem felejtettelek el!), honnan ismered Hajnalt? Hibbanton éltél, igaz? Van ott családod?
Melody: Hibbanton éltem elég sokáig. Hajnalt is onnan ismerem, kiskorában sokat vigyáztam rá és a testvéreire, főleg Valka halála után. Aztán egy portya során elkeveredtem és egy sárkány idáig hozott. Azóta nem láttam, talán a Gyászdal elkapta, nem tudom… Igen, a családom még ott él, már ha élnek. A szüleim és az öcsém, Miguel.

31. Hajnal, mennyire tetszik a Rossy név?
Hajnal: Damian vezetékneve, szóval semennyire. Bár egész jól hangzik...

32. Alkony, mit gondolsz az angónról, aki veletek volt fogságban? Még mindig félsz tőle?
Alkony: Hát… kedves. És magas. Nagyon magas. Szépek a szemei. És kicsit ijesztő még mindig. Ez az érzés azóta sem múlt még el.

33. José, hogy kerültél Hibbantra? Hogy kaptad a vezetéknevedet? Vannak nevelőszüleid? Ők mennyit tudnak?
José: A főnököm, Xavier küldött oda, hogy megtaláljam a nekem kirendelt védencet, akinek nem volt hajlandó elárulni a nevét. A vezetéknevemet már sok-sok éve használom, mikor először a földre kerültem ez volt az első, ami eszembe jutott és nem hangzott olyan hihetetlenül pocsékul. És nem, nincsenek nevelőszüleim. Nincs rájuk szükségem.

34. Takonypóc, szerinted tényleg szép vagyok? *kissárkány szemek* Ezt aláírnád…? *nagyon cukin odatolja*
Takonypóc: Igen, az. Az aláírásom kell? Hát persze, egy rajongónak akármit *már nyúlna a tollért*
Enikő: *elveszi tőle a lapot, széttépi* Fogd vissza magad, Kledirn, kiskorú bántalmazásáért sittre lehet vágni!

35. Térképnek. Helló. Öhm, nem találkoztam még intelligens térképpel, szóval ez egy kicsit fura. Hogyan készültél, ki az anyukád/apukád, vagyis ki készített? Milyen idős vagy? Szereted a csokit? Mi az élet értelme? Miért 42?
*a térkép komoran hallgat és nem kicsit idiótának néz, amiért hozzá beszélsz*

36. Damian… Dam, Dam, Dam, Káosz, Angyalok Réme, Fantázia Szörnye, Nők Álma… mit szólnál… egy kis töltött káposztához?
Damian: *néz rá* *még mindig* *és még mindig* Te csináltad? Mert akkor nem.

Megjegyzések

  1. Fantasztikus lett! Csak csodálni tudlak Enikő a határtalan kreativitásod és az utánozhatatlan humorérzéked miatt. És sziasztok Kledirn és Trixi. És minden F&F rajongó.

    VálaszTörlés
  2. Ez hatalmas lett! Valami azt súgja, hogy amint Kled idetéved, lehullik a csinos fejed...
    Kedves José! Én kerestelek, te nem vittél el repülni! És bármikor mehetünk (ÉN VAGYOK TRIXI!)
    Nolan, nincs választásod, jössz. Adok neked enni.
    Damian, nekem csak Nolan adhat tanácsokat, és ő azt mondta, ne fogadjak meg tanácsokat. De várj, akkor azt a tanácsot miért kéne megfogadnom? *meredés a semmibe*
    Jövő ilyenkor is lesz ilyen? Légysziii...
    UI: HOL VA-semmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aaaaz lehet XD
      José jelenleg nem elérhető, ahogy Nolan és Damian sem, a sípszó után hagyj üzenetet, síííííííp
      Az élet nagy rejtélyei, látod...
      Leeeeeesz, ha lesz rá igény XD
      UI. Na csak azért

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14. Melódia

11. Az első képzés

29. Angolna-trükk