BLOGSZÜLINAP #2

Két év.
Két év telt el azóta, hogy blogot indítottam.
Olyan gyorsan eltelt ez a két év. A napok csak repültek és repültek, követték őket a hetek, majd hónapok, és most két évnél tartunk. Főleg úgy, hogy tavaly nem írtam ilyen cikket...
El sem hiszem, hogy eljutottunk idáig. Nálam ez hatalmas dolognak számít, ugyanis tanúim vannak arra, milyen mérhetetlenül lusta szoktam lenni, hamar megunok, feladok dolgokat. De megfogadtam, hogy a bloggal nem így lesz. Nem esküszöm meg az igaz istenek nevére, mert hát ki tudja, mit hoz még a jövő, de megteszek minden tőlem telhetőt.
És most az érzelgősség.
Nehéz elhinni rólam (akik személyesen ismernek, a baráti körömben lévők főleg), de elég érzelgős személlyé tudok változni akár egy pillanat tört része alatt is, és ez szerintem most meg is fog történni.
Hatalmas hálával és köszönettel tartozok legelső sorban a Béta olvasómnak, akinek a részeket küldöm pár perccel azután, hogy befejeztem. Ha ő nem nézi át a részeket betűről-betűre (szó szerint, mert hajlamos vagyok félregépelni a szavakat), és nem szúrja ki a nyelvtani hibáimat (amik nagyrészt a múlt és a jelen idő összefolyásából állnak), akkor az FF (Fantázia Földjén, kedvelt rövidítés egy drága jó barátnőm által) nem lenne olyan, amilyen. Köszönöm neked, hogy ilyen türelmes velem, mert hát én nem vagyok az, mit ne mondjak. Ha naponta nem zargatlak, akkor soha, nem is értem, hogy bírod mellettem. Szóval még egyszer, nagyon, de nagyon köszönöm, hogy mellettem állsz és kitartasz mellettem!
Mindemellett, köszönet jár az én drága bloggertársnőimnek és barátnőimnek, Kledirnnek, Trixinek és Skirának, akikkel már lassan egy éve csetelünk nap mint nap, és szó szerint nincs olyan nap, hogy ne beszélnénk (bár Skira néha nagyon el van tűnve XD). Lányok, ti mellettem álltok jóban-rosszban, ihletben-ihletválságban, minden jó és rémes ötletemnél. Köszönöm, hogy őszinték vagytok velem, és megmondjátok, ha nem tetszik egy eszement ötletem. Köszönöm, hogy veletek bármit meg lehet beszélni, legyen az egy ötlet, egy szerepjáték, lecke vagy épp a kaja. Köszönöm a jó visszajelzéseiteket és a fenyegető kommenteket, amik ösztönöznek engem (kivéve, ha válság van, mint most, mert akkor nem tudok írni XD) Egyszerűen köszönöm, hogy vagytok nekem! Ennél hálásabb már nem is lehetnél nektek, lányok! Tudjátok, hogy nagyon, de nagyon szeretlek titeket, és szentül hiszem, hogy ez a barátság a végsőkig ki fog tartani! <3
És végezetül, a legnagyobb köszönet Nektek jár, kedves olvasóim! Nektek, akik naponta felnéztek a blogra. Nektek, akik olvassák és nyomon követik Hajnalpír életét. Nektek, akik még ha nem is kommenteltek, tudom, hogy itt vagytok, és tetszik nektek. Ha nem tetszene, nem olvasnátok, nem igaz?
Köszönöm szépen a kommenteket, a jó visszajelzéseket! Köszönöm Nektek a 33.302 megtekintést szerte a világból! Köszönöm annak a 19 embernek, aki feliratkozott! Egyszerűen köszönöm, hogy vagytok, köszönöm, hogy miattatok úgy érezhetem, megéri írni a blogot!
KÖSZÖNÖK MINDENT!

~~~

És akkor a spoilerek, amiket megígértem. Mivel nem jött sem e-mail, sem üzenet, sem komment arról, miről szeretnétek spoilert kapni, ezért magam válogattam össze néhányat. Van köztük egy kis statisztika, de inkább a történetre vonatkozó spoilereket kapirgáltam össze, amikkel nem lövök le nagyobb poénokat.
Nos akkor:

1. A Top3 ország, ahonnan követtek, a következők:
Egyesült Államok
Magyarország
Oroszország
Ebben a sorrendben. Igen, több amerikai megtekintésem van, mint magyar. Ami... fura és kellemes érzés egyszerre.

2. Jelen pillanatban 7 évad van megtervezve a fejemben, még ha nem is teljes részletességgel. És több valószínűleg nem is lesz. Egyrészt, nincs több ötletem. Másrészt, annyira nem akarom annyira széthúzni az egészet. Harmadrészt, a hetes a szerencseszámom.

3. Bár 7 évad van jelenleg a fejemben Hajnalpírhoz kötve, de már most elkezdtem mellékszálakon agyalni. Három mellékszál ötlete van a fejemben, de ezeket egyelőre még nem részletezem, mert nálam soha semmi sem biztos.

4. A jelenlegi évad három részből (három harmadból) fog állni. Az első harmad végére (amit én már csak harmad-évadzárónak hívok) kiderül, melyik Fúria is Hajnalpír. Bár szerintem néhányotok fejében már megvannak az elméletek.

5. Hogy kicsit megnyugtassam a Damenal-fanokat, a második harmadban szerepe lesz Damiannek, immár nem álomképként. Damenal jelenetek garantáltak.

6. Declan karaktere nem egyszeri BUMM-behoztam-pár-rész-erejéig-karakter, hanem visszatérő karakternek tervezem. Szóval a hajós rabság után még találkozni fogunk vele.

7. Az előző ponthoz fűződően: sokat találkozunk majd vele. Naaaaaaaagyon sokat. Ugyanis, hölgyeim és uraim, bátran és egyenes derékkal ki merem jelenteni: NEM Damian a kedvencem, hanem DECLAN. Ez egy dolgot vonzz magával: szegény srácnak nem lesz egyszerű dolga. *elfut, mert a Damian-fanok vasvillával jönnek mindjárt*

8. Alkonypír nem fog örökké a hajón sínylődni. MAJD, VALAHOGY ki fog szabadulni. A hangsúly a MAJD-on és a VALAHOGY-on van ^^ És nem, nem jön össze Declannel. Mindkettejüknek egész más sorsot szánok, egész más személyek mellett (TRIXI DRAGONS, MEG NE MERJ SZÓLALNI!!!!!!!!!!!!)

9. Hablatynak ugye adtam némi kis hatalmat... némi kis... bár gondolom egyesek már rájöttek, vagy sejtik, micsoda Hablaty. Erre nincs konkrét magyarázatom, csak olyan jól hangzott fejben az ötlet XD

10. Trixi kedvéért: JOSÉról nem nagyon tudok mit mondani, van, angyaloskodik, védi Hablatyot, megveri Miguelt. A második évadban olyan fontos szerepe nincs, de majd egyszer lesz, ha eljutok odáig.

11. Zirával is van pár tervem, nem hagyom ki őt sem a mókából. Még az elkövetkezendő részekben kicsit fény derül a múltjára és a családjával is összefuthatunk, ha észak felé sodorja őket a térkép.

12. Nem Luna volt az egyetlen istenség, akitől Hajnalpír gyűrűt kapott. Lesznek még gyűrűk, és majd JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ soká lesz is komolyabb jelentőségük.


~~~

És mégis érkezett pár kérdés, drága Trixi az utolsó pillanatokban szedett össze néhányat, és ezért nagyon hálás vagyok neki! <3
A kérdések és válaszok tehát:


1. Enci, tegyük hát tisztába! Akkor most Alkony, vagy Hajnal született hamarabb?
Én: Alkony az idősebb, csak szeretik mindketten a nővérüknek hívni a másikat :D

2. Damian még az első évadban azt állította, hogy Brigit mindent tud róla. Hogy fogadta a tudatot, hogy a Káosz a bátyja?
Én: Brigit elég jól fogadja az ilyeneket, egy Kívülálló-vadász szigeten nőtt fel, hozzá van szokva a Kívülállókhoz. Persze kicsit sokkolhatta, hogy megtudta, hogy a bátyja is egy közülük, méghozzá nem is akármilyen, az egyik legerősebb, de... tudta, hogy bízhat a bátyjában, tudta, hogy nem árulhatja el senkinek. Felelősséget érez a bátyja iránt, tiszteli, hisz ő az idősebb. Az ő kapcsolatuk elég összetett, annyira, hogy én sem bogoztam még ki teljesen, szóval... a kérdésre visszatérve, egész jól fogadta, tudod, benne volt a büszkeség, hogy "Nesztek, parasztok, az én bátyóm a Káosz, térdre előttem!!!!!!!", csak nem mondta ki.

3. Meg tudod nekem magyarázni, hogy mi a sajtosrétesért (#férjed) nem volt közös lovaglás a második évad 13. részében?
Én: 1. Igen, a férjem egy zseni. 2. AZÉRT, MERT NEM JUTOTT ESZEMBE, NEKED MEG NEM MUTATHATTAM MEG, MERT SZÜLINAPI RÉSZ VOLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Megfigyeltem, hogy Damiant valahogy mindig tökéletesnek látjuk Hajnal szemszögéből. Van olyan, amikor nem tökéletes?
Én: Istenigazán, Hajnal még fiatal és kezdő szerelem téren. Ő mindenképp tökéletesnek látja Damiant, de persze mind tudjuk, hogy van egy sötét oldala is (*akaratlanul is eszébe jut Darth Vader*), ami hát nem túl rózsás. Szóval, igen, van, amikor ő sem tökéletes, sőt, soha nem az, csak Hajnal ezt még nem képes felfogni. Majd fogja... *sejtelmes mosoly*

5. Hajnalpír, ha Damiannel álmodsz, ő álmaid pasija?
Hajnal: *elpirul* Nem! Nem, nem, nem! Abszolúte nem! Ki van zárva! Nem ő álmaim pasija!
Én: Hazuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug...
Hajnal: FOGD BE!
Én: Hadd én tudjam már jobban! ÉN TEREMTETTELEK!!!!! ÉS ŐT IS!!!!!!!!!
Hajnal: RÉSZLETKÉRDÉS!

6. Ha Damian Percy, Hajnal Annabeth?
Én: Ezzel sosem fogsz leállni, ugye? A válasz még mindig NEM.
(Aki nem értené: Damian képe egy kicsit átszínezett (a szemét színeztem át) Viria alkotás Percy Jackson-ról és Trix azóta nem száll le rólam, hogy megtudta (mellékesen, HATALMAS Percy Jackson fan vagyok, ha érdekel valakit XD))

7. Hajnal, ugye, hogy jó csapdászok erődjeit rombolni? *-*
Hajnal: Igeeeeeeeeeen *-* Az egyik legjobb buli a világon *-* Egyszer beszéljünk össze, romboljunk együtt *-*
Én: A két beteg egymásra talált, új barátság van születőben...

8. Alzira, mit éreztél, amikor a Sikoltó Halál Hajnalra támadt?
Alzira: Féltem... féltettem Hajnalt, féltem, hogy valami baja esik. Csak arra tudtam gondolni, hogy ha az a fehér, ronda kígyóutánzat hozzá mer érni a lovasomhoz, a barátomhoz, akkor nincs az az isten, amelyik megállított volna abban, hogy darabokra tépjem. Még Xypia is kevés lett volna hozzá.
*megdörren az ég*
Én: Csak óvatosan a szavakkal, Zira. Xypia mindent hall.

9. DAMIAN! Tudom, hogy ott vagy valahol! Mássz ide azonnal és válaszolj! Tudom, hogy kb. semmit nem fogsz érteni ebből, de miért nem tudod már megcsókolni Hajnalt az álmaiban?!
Damian: Először is, neked is szia. Másodszor, fogalmam sincs, milyen álombeli csókról beszélsz, én nem... nem szoktam vele álmodni *elpirul kicsit* Harmadszor... MIT KERESEL A SZOBÁMBAN?!

10. Zira, ha esetleg ismét találkoznál Damiannel, vacsi lenne belőle?
Zira: Ohoho, az ezer százalék. Ez az egy dolog, amiben nem gondoltam meg magam. Bármennyire is szeretem Hajnalt, Damian a vacsorám és pont.

11. Eliza, vétel! Bíííp! Eliza, vétel, itt Trixi! Hall engem, Eliza? Ha igen, kérem, magyarázza meg, hogy hagyhatta el az én tollashátúmat?!
Eliza: Öhm... nem értem pontosan a kérdést.
Én: Azt kérdezi, hogy merészelted ott hagyni Josét Hibbanton.
Eliza: Kezdjük azzal, hogy a füleim pikk-pakk lebuktattak volna, ugyanis mikor betöltöttem a 18-at, újra hegyesek lettek. És nincs semmi köztem és José között, szóval nem értem, miért vagy ezen felháborodva *elpirul*
Én: Mennyi hazuggal dolgozok együtt, istenek...


12. Valka, milyen érzés volt ismét együtt élni a lányoddal?
Valka: Elmondhatatlan. Sosem hittem volna, hogy egyszer újra látom őt. Úgy tűnik, az istenek kegyesek voltak hozzám, és elvezették Hajnalpírt a barlangba. Rendkívül jól esett ennyi hosszú év után újra látni. Hogy megnőtt, istenek! Mikor elmentem még olyan kicsi volt... El sem hiszem, hogy eltelt azóta tizenkét év. Kifejezetten kellemes volt a társasága, már nagyon hiányoztak az emberi kapcsolatok. Viszont nem mennék vissza Hibbantra. Ő is azért jött el, amiért én nem kívánok visszamenni: a sárkányok utálata miatt. Mindketten a sárkányokat védjük. Rendkívül fáj, hogy nem láthatom Hablatyot és Alkonypírt, de... ha az istenek ismét letekintenek rám és kegyesek lesznek hozzám, talán ők is idetalálnak valamiféleképpen.

13. Katona, akinek Hajnal betörte az orrát: tudod, hogy feleségül kéne venned a csajt a csatatérről…?
Katona: Pardon?
Én: SEMMI!!!!! Ő EGY ELMEBAJOS, MOST SZABADULT, NE IS FIGYELJEN RÁ!!!!!!!!! *Trixihez fordul* Te. Ásó. Meggyfa. Most!

14. Hajnal, mit gondolsz erről az egész Xypia-hadműveletről?
Hajnal: Összességében nem igazán értem. Vagyis, az még rendben, hogy az istenek meg vannak fosztva az erejük egy részétől, de... ők nem tudnák megszerezni maguknak a ládákat? Mármint, mégiscsak istenek, nagyobb erejük van, mint nekem. Én csak egy Kívülálló vagyok.

15. Hajnal, szeretsz pacigolni? ^^
Hajnal: Igazából igen, nem sokban különbözik a sárkánylovaglástól, bár a sárkányok sokkal szabadabban mozognak és REPÜLNEK.

16. José, nem hiányzik Eliza?
José: Eliza nagyon jó barátommá vált az elmúlt időben. Természetesen hiányzik a társasága, akárcsak Hajnalpíré. Nagyon jó barátaim voltak, még mindig annak tekintem őket. Eliza kedves lány volt, bár a szökése előtti időszakban már nem mosolygott annyit, mint régen. Hiányzott neki Hajnal, és aggódott az angón-felének eltörése miatt, ami be is következett, emiatt szökött el. Szóval igen, természetesen hiányzik, mert a barátom volt. De ennyi. Egy angyalnak nincsenek érzései.
Én: Khm... részletkérdés.

17. Hablaty és Takonypóc hivatalosan is férj és férj? (#orrtörés)
Takony&Hablaty: Öhm...
Én: NEM!!!!!!!!!!! CSIHADJ MÁR LE, TRIXÁNIA, NEM LESZ ITT SEMMIFÉLE HÁZASSÁG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. Damian. Halálozások és mellékhatások elkerülése végett, kérjük, sose igyál kulacsból! Ígéred…? IGEN, TUDOM, HOGY MÉG MINDIG NEM ÉRTED!
Damian: Öhm... tényleg nem értem. Mármint, miért ne ihatnék kulacsból? Nem fogok azért egy korsót magammal cipelgetni, már megbocsáss!
Én: Ott is halálozások lennének.
Damian: Pardon?
Én: *legyint* Hosszú.

19. Hajnal… Ha egy kulacsból ittatok az álmodban, akkor az felér egy csókkal, ugye tudod?
Hajnal: *elpirul* E-ez nem igaz, ugye?
Én: Háááááááááát...
Hajnal: *még jobban elpirul* Technikailag megcsókoltam Damiant?
Én: Háááááát...
Hajnal: *vörös a feje, mint egy ráké* TEJÓSÁGOSXYPIA!!!!! *a kezeibe temeti az arcát* Ássatok el...!!!

20. Hajnal, jársz cselgáncsozni/kung-fuzni/taikido-zni/boxolni/szumózni/kondizni, hogy ilyen könnyen kigáncsoltad az álombeli Damiant?
Hajnal: Nem, nem járok semmi ilyesmire. Viking vagyok, tudnom kell harcolni. Képesnek kell lennem arra, hogy helyes vadászfiúkat gáncsoljak ki *elpirul* Úgy értem, IDEGESÍTŐ vadászokat!!!! IDEGESÍTŐEKET, nem helyeseket!!! Nem úgy értettem!!!
Én: Mind tudjuk, hogy értetted.

21. Hajnal, mit gondolsz Liliandélről?
Hajnal: *kifújja a hajat a szeméből* Pontosan tudod, mit gondolok róla.
Én: Azért fejtsd ki neki.
Hajnal: Rendben... Kettős érzelmeim vannak vele kapcsolatban. Egy részem oktalanul gyűlöli, irritál a létezésének tudata, és ez a részem nem akarja, hogy a csaj lélegezzen.
Én: Féltékenység.
Hajnal: *meg se hallja inkább* De tudom, hogy csak hallásból ismerem és nem ítélkezhetek ennyiből. És ez a reálisabb felem harcol a féltékeny felemmel, mert nagyon el akarom tenni a csajt láb alól, de nem akarok fájdalmat okozni Damiannek, hisz mégiscsak a menyasszonya és biztosan szereti is... Egyszerre utálom, féltékeny vagyok rá és irigy, de... mégsem tudom gyűlölni azért, mert beleszeretett Damianbe. Ki ne szeretne bele Damianbe?

22. Alkony, mit gondolsz Declanről? *w*
Alkony: Declan... fura. Minden értelemben fura. Nem túl szószátyár, keveset beszél, akkor is inkább lényegre törően. És szereti húzni az őrök agyát. Nem tudom, mit mond, mindig valami idegen nyelven beszél velük. Nem tudom igazán, mit gondoljak róla. Egyszerre érzem azt, hogy kedves, de közben ott van az a másik érzés, olyan... ránézek és valaki olyasvalaki jut eszembe, akitől a szülők féltik a gyerekeiket. Helyes srác, ez tagadhatatlan, de... látszik a szemeiben, hogy veszélyes. Olyan szívdöglesztő rosszfiú kinézete van. Szóval inkább megtartom a távolságot tőle.

23. Declan, mit gondolsz Alkonyról? *w*
Declan: Kifejezetten szép lány. A körülmények ellenére is. Régóta lehet már itt, ez látszik rajta. Elég szótlan, leginkább csak ücsörög a sarokban. Úgy ül, mint valami felsőbb rangú, elkényeztetett hercegnőcske. Néha váltunk pár szót, de komolyabb véleményt nem tudok mondani róla. Látszik rajta, hogy tart tőlem, amit egy bizonyos szinten értek is, nincs éppen a legbarátságosabb kinézetem. És igazából ennyi.

24. Declan, van olyan bőrkabát az én méretemben is?
Declan: Bocs, cica, ez az egyetlen, ezt pedig nem adom.
Én: *halkan morog* Az az ÉN kabátom!
Declan: Nem, az az enyém.
Én: Ami a tiéd, az az enyém is. Ne vitatkozz velem.

25. Alkony, milyen nevet adnál a melletted lévő sárkánynak?
Alkony: Nem tudom, ezen még nem gondolkodtam. Mármint, nem az én sárkányom, ő egy szabad lény, nincs hozzám kötve, nem érzem illőnek elnevezni.

26. Enci, örül a májad, hogy megjelent Declan, igaz? XD
Én: El sem hiszed, hogy mennyire. Tudod, milyen Declan-hiányom volt már?! És én később akartam betenni, eszem megáll... Nem bírtam volna ki, és mint látod, nem is bírtam XD

27. Hajnal, szereted a töltött paprikát? És a kürtős kalácsot? *pár másodpercnyi szünet* És a fahéjas palacsintát…?
Hajnal: Öhm... *rám néz* Miről karattyol ez itt...?
Én: Ezek kaják. Engedelmesen bólints rá az elsőre, a többire pedig mondj nemet, ha élni akarsz.
Hajnal: A töltött paprikát igen, a többit nem.
Én: *halkan megjegyzi* Én szeretem a kürtös kalácsot is... meg a palacsintát, de a fahéjasat nem.


~~~


Valamint, Trixi apukája, Mason is feltett néhány kérdést. Nagyon szépen köszönöm neki! :D

1. Enci, tudnál kicsit beszélni Alzira múltjáról? 
Én: Alzira Messzeföldön nőtt fel, egészen északon, egy nagyjából negyven főt számoló Hófúria-csapat tagjaként. A szülei az alfahím és az alfanőstény. Ő a második alom legidősebbje, két bátyja, három nővére, egy húga és két öccse van. Hiperaktív kissárkány volt fiókakorában, soha nem akart megállni. Már akkor is imádott halászni és játszani a többi fiókával. A nagy szája miatt sokszor keveredett bajba, de nem igazán nagyon érdekelte. Mikor pedig "eladósorba" került, a szülei be akarták házasítani a csapat egyik Hófúriájához, akit Alzira ki nem állhatott, ezért inkább megszökött, minthogy hozzámenjen.

2. Vannak Zirának múltbeli humoros történetei még kiskorából?
Én: Mint mondtam, Alzira sokszor került bajba fióka korában. Nagyon sokszor kereste a bajt, vagy a mókát. Például: Amikor megtanult repülni, az volt az első dolga, hogy a jeges vízbe vetette magát, hogy ő majd halászni fog. És pont az oroszlánfókák közt kötött ki. Mit ne mondjak, volt ott menekülés rendesen, ugyanis Alizra akkoriban feleakkora volt, mint azok a fókák. Emellett, Alzira szeretett pingvineket ijesztgetni. Mikor már kicsit nagyobb volt, és tudott repülni, átment a nem messze lévő jégtakarókhoz és hason csúszva kergette a pingvineket, akik egyszer ellene is fordultak és csapatostul megfordultak, így az üldözőből üldözött lett.

3. Valaha összejön Haddock család?
Én: Igen, egyszer biztosan. Pontos időponttal nem tudok szolgálni, de sajnos ez nem mostanában lesz.

4. Hablaty hogy tud beszélni a sárkányokkal?
Én: Sajnálom Mason, ez egy olyan nyílt titok, amit nem írhatok le, mert spoiler, de mindenki tudja rá a választ ;)

~~~

Ennyi lett volna ez a kis szülinapi cikk. Remélem tetszett Nektek :)
A következő rész nem tudom, mikor érkezik, jelenleg ihletválságban szenvedek, az év vége kiszívta az agyam (két tantárgyból álltam kétesre, meg volt angolvizsgám is), de megérte, meg fog látszódni a bizonyítványomon.
További szép napot, Sárkánylovasok! <3

Megjegyzések

  1. Imádlak,mondtam már?! :*
    Mellesleg nem akarok beszólni,de még mindig tele van helyesírási hibákkal és szörnyű,hogy még az enyémet is elrontottad :( ... De attól még szeri :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaj, hát nem is a kedvességed miatt szeretlek ❤ Látszik, hogy nem lett elküldve neked... ;) De azért szeri ❤

      Törlés
  2. ENCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    És én majdnem elsiklottam efelett, mert ezen a blogkinézeten nem tudok kiigazodni… XDDDD
    Annyira aranyos vagy *-* Ich liebe dich! <3
    BRIGIT XDDD Bírom a kiscsajt XDD
    Trixi… just… no…. XDDD
    HABLATY NEM CSINÁL SEMMIT TAKONYPÓCCAL!!!!!!! THE ICE CREAM IS MINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZIRA TE JÓ ÉG EZT ELKÉPZELTEM XDDDDDDDDDDDD
    Enciiiiiiii még mindiiiiiiiiig XDDDD
    Már 2 éve létezik ez a csoda, amit szótár blognak nevez *-* Bár én inkább ”OHISTENEKNEMEZTNEMMERTEDNEMMIHOGYWATÁHHHFANGÖRCSCSÓKOTÖLDMEGNECSINÁLDHÜLYEIMÁDLAKMIIIIIIIFOLYTÁST”-nak nevezném…
    Lényeg, a lényeg, Kled nem részeg – iszonyat jó vagy, és minden szó megéri, amit legépelsz, büszek lehetsz magadra, én az vagyok rád *-*
    Deer! <3
    Happy (later) Birtsday FF!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14. Melódia

11. Az első képzés

29. Angolna-trükk